R
Raznov
Hallo,
sinds een aantal maanden hebben wij DTV van UPC. Jammergenoeg hebben we er tot nu toe nog niet van kunnen genieten. We hebben vanaf het begin al problemen gehad met het beeld formaat. Er is toen gebeld met UPC, en nadat we hebben gekeken naar de 999 pagina (waar alles goed stond) trok het beeld vreemdgenoeg weer strak.
Sinds een aantal weken hebben we daarentegen weer problemen. Ik heb zelf nog geen contact opgenomen met UPC hierover, en probeer het daarom op deze manier. (Door ervaring uit het verleden met onze chello verbinding, heb ik niet al te veel trek in de UPC Helpdesk)
Wij hebben een oude TV (Philips 100Hz, 72CM beeldbuis.) Deze tv is niet breedbeeld. Wij ondervinden daarentegen een aantal problemen:
Het beeld schokt continue (op iedere zender, op de DTV en ATV) heen en weer van links naar rechts, heel licht, maar net genoeg om iritant te zijn. Hier hadden voordat we DTV hadden, hier nooit last van. Ook zijn we niet van plan om een andere TV te kopen (ik persoonlijk wel, mijn ouders niet
)
Weet iemand hoe dit probleem te verhelpen is ? Misschien met een reset of een firmware upgrade (ik heb voor de firmware update nog geen flaw idee hoe ik dat moetuitvoeren, dus als iemand hiervan een link heeft, danku
)
Ook ondervinden we een probleem wat heel erg overeen komt met het schokkende beeld. Het beeld verkleint zich soms, alsof we een breedbeeld tv hebben. Er gaat als het ware een aantal centimeters van het beeld af, van de linker en de rechter kant. Dit is dan blijvend, en schokt niet terug. Ook als we de mediabox uitzetten en opnieuw opstarten (of dit met de tv doen) heeft dit geen effect.
Hopelijk kan iemand mij helpen met dit probleem, want als het aan mijn ouders ligt gaat de DTV er binnen no time uit. En ik moet eerlijk bekennen, dat ik het ook een beetje zat ben.
sinds een aantal maanden hebben wij DTV van UPC. Jammergenoeg hebben we er tot nu toe nog niet van kunnen genieten. We hebben vanaf het begin al problemen gehad met het beeld formaat. Er is toen gebeld met UPC, en nadat we hebben gekeken naar de 999 pagina (waar alles goed stond) trok het beeld vreemdgenoeg weer strak.
Sinds een aantal weken hebben we daarentegen weer problemen. Ik heb zelf nog geen contact opgenomen met UPC hierover, en probeer het daarom op deze manier. (Door ervaring uit het verleden met onze chello verbinding, heb ik niet al te veel trek in de UPC Helpdesk)
Wij hebben een oude TV (Philips 100Hz, 72CM beeldbuis.) Deze tv is niet breedbeeld. Wij ondervinden daarentegen een aantal problemen:
Het beeld schokt continue (op iedere zender, op de DTV en ATV) heen en weer van links naar rechts, heel licht, maar net genoeg om iritant te zijn. Hier hadden voordat we DTV hadden, hier nooit last van. Ook zijn we niet van plan om een andere TV te kopen (ik persoonlijk wel, mijn ouders niet
)Weet iemand hoe dit probleem te verhelpen is ? Misschien met een reset of een firmware upgrade (ik heb voor de firmware update nog geen flaw idee hoe ik dat moetuitvoeren, dus als iemand hiervan een link heeft, danku
)Ook ondervinden we een probleem wat heel erg overeen komt met het schokkende beeld. Het beeld verkleint zich soms, alsof we een breedbeeld tv hebben. Er gaat als het ware een aantal centimeters van het beeld af, van de linker en de rechter kant. Dit is dan blijvend, en schokt niet terug. Ook als we de mediabox uitzetten en opnieuw opstarten (of dit met de tv doen) heeft dit geen effect.
Hopelijk kan iemand mij helpen met dit probleem, want als het aan mijn ouders ligt gaat de DTV er binnen no time uit. En ik moet eerlijk bekennen, dat ik het ook een beetje zat ben.

