R
Rana
Wie weet raad;
Wij hebben een smart televisie van Samsung en een Cisco kast van Ziggo, nu lijkt de Cisco kast op de televisie te reageren;.
Zo kan de kast alleen uit als de televisie aan staat
Zo ook opnemen als de tv aan staat, doe je het systeem uit stopt het opnemen evenals de klok doe dan niet meer loopt, dus als we willen opnemen moet alles aan blijven staan.
We kregen het advies de hdmi cec uit te zetten, maar dit is helaas niet het probleem schijnbaar, ziggo hebben we nu zovaak gebeld en er zijn monteurs geweest maar we komen er niet uit.
Nu hebben we onze 3e Cisco kast maar hebben nog steeds hetzelfde probleem.
Wie weet raad? Want we weten niet wat we moeten, ziggo probeert echt te helpen maar we komen er niet uit!
Wij hebben een smart televisie van Samsung en een Cisco kast van Ziggo, nu lijkt de Cisco kast op de televisie te reageren;.
Zo kan de kast alleen uit als de televisie aan staat
Zo ook opnemen als de tv aan staat, doe je het systeem uit stopt het opnemen evenals de klok doe dan niet meer loopt, dus als we willen opnemen moet alles aan blijven staan.
We kregen het advies de hdmi cec uit te zetten, maar dit is helaas niet het probleem schijnbaar, ziggo hebben we nu zovaak gebeld en er zijn monteurs geweest maar we komen er niet uit.
Nu hebben we onze 3e Cisco kast maar hebben nog steeds hetzelfde probleem.
Wie weet raad? Want we weten niet wat we moeten, ziggo probeert echt te helpen maar we komen er niet uit!
