J
jitz
Hoi Allemaal,
Eindelijk gisteren de knoop doorgehakt en de HUMAX decoder gekocht.
Op zich erg tevreden, echter nu blijkt dat de afstandsbediening in de stand PVR een conflict heeft met de DVD speler die ik heb van ONKYO. Sommige knoppen ( zoals het cijfer 3 en guide ) komen overeen met het signaal van de DVD speler. Iedere keer als ik die knoppen gebruikt springt mijn DVD speler aan.
Zoals je zult begrijpen is dat redelijk irritant... Heeft iemand hier nog meer last van en zo ja iemand een oplossing misschien ?
Eindelijk gisteren de knoop doorgehakt en de HUMAX decoder gekocht.
Op zich erg tevreden, echter nu blijkt dat de afstandsbediening in de stand PVR een conflict heeft met de DVD speler die ik heb van ONKYO. Sommige knoppen ( zoals het cijfer 3 en guide ) komen overeen met het signaal van de DVD speler. Iedere keer als ik die knoppen gebruikt springt mijn DVD speler aan.
Zoals je zult begrijpen is dat redelijk irritant... Heeft iemand hier nog meer last van en zo ja iemand een oplossing misschien ?
