• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Probleem Afstandsbediening. Humax 5050 heeft afstandsbedieningsmodus.

  • Onderwerp starter Onderwerp starter jitz
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
J

jitz

Hoi Allemaal,

Eindelijk gisteren de knoop doorgehakt en de HUMAX decoder gekocht.
Op zich erg tevreden, echter nu blijkt dat de afstandsbediening in de stand PVR een conflict heeft met de DVD speler die ik heb van ONKYO. Sommige knoppen ( zoals het cijfer 3 en guide ) komen overeen met het signaal van de DVD speler. Iedere keer als ik die knoppen gebruikt springt mijn DVD speler aan.
Zoals je zult begrijpen is dat redelijk irritant... Heeft iemand hier nog meer last van en zo ja iemand een oplossing misschien ?
 
Stand by van de dvd uitzetten
Hoi Allemaal,

Eindelijk gisteren de knoop doorgehakt en de HUMAX decoder gekocht.
Op zich erg tevreden, echter nu blijkt dat de afstandsbediening in de stand PVR een conflict heeft met de DVD speler die ik heb van ONKYO. Sommige knoppen ( zoals het cijfer 3 en guide ) komen overeen met het signaal van de DVD speler. Iedere keer als ik die knoppen gebruikt springt mijn DVD speler aan.
Zoals je zult begrijpen is dat redelijk irritant... Heeft iemand hier nog meer last van en zo ja iemand een oplossing misschien ?
 
Oplossing voor afstandsbedieningsconflict

Houd 5 seconden lang 0 en OK tegelijk ingedrukt.

Er wordt nu aangegeven dat je de afstandsbedieningsmodus kunt veranderen (modus 1 t/m 5). De standaardmodus is 1. Kies bijvoorbeeld 2.

Dit is ook erg handig als je naast de iHDR-5050C al een IRHD-5000C of IR-FOX C hebt, want die laatste twee reageren standaard ook op de 5050C afstandsbediening.
 
haha ja stand by uitzetten zou inderdaad een oplossing zijn als de DVD speler het enige apparaat was waar de afstandsbediening op reageert..:):)

Maar ik zal vanavond de genoemde oplossing is uit proberen...
 
Kijk hier heb ik nog eens wat aan... deze oplossing werkt perfect...
Nu kan ik dus gewoon al mijn knoppen van de afstandsbediening gebruiken...

Super bedankt... zelfs bij HUMAX hadden ze geen antwoord op mijn vraag :thankyou::thankyou::thankyou::thankyou::thankyou:
 
Houd 5 seconden lang 0 en OK tegelijk ingedrukt.

Er wordt nu aangegeven dat je de afstandsbedieningsmodus kunt veranderen (modus 1 t/m 5). De standaardmodus is 1. Kies bijvoorbeeld 2.

Dit is ook erg handig als je naast de iHDR-5050C al een IRHD-5000C of IR-FOX C hebt, want die laatste twee reageren standaard ook op de 5050C afstandsbediening.

Maar ook als je een tweede iHDR-5050C in bezit hebt! :applause:
 
Houd 5 seconden lang 0 en OK tegelijk ingedrukt.

Er wordt nu aangegeven dat je de afstandsbedieningsmodus kunt veranderen (modus 1 t/m 5). De standaardmodus is 1. Kies bijvoorbeeld 2.

Dit is ook erg handig als je naast de iHDR-5050C al een IRHD-5000C of IR-FOX C hebt, want die laatste twee reageren standaard ook op de 5050C afstandsbediening.

Dit is een superoplossing!:) Ik heb de 5050 en daarbovenop de 5000 staan en die reageerden beide op de afstandbediening. Ik had een zwart plaatje
afwisselend voor de censor van de 5000 of de 5050. Dit is nu niet meer nodig:applause: Bedankt voor de oplossing. Snap niet dat Humax dat niet duidelijk vermeld.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan