R
ron_kersic
Hallo, Pro Sieben staat al een paar dagen op zwart (regio Utrecht). Zender aanbod via decoder geactualiseerd, nieuwe zenders als SciFi worden herkent, en Pro Sieben wordt idd. aangegeven als een zender die verdwenen is. Is deze zender nu echt uit het aanbod verdwenen. Op de web site van Ziggo staat ie nog steeds genoemd als extra zender bij het Digitaal Totaal pakket... Bvd, \Ron