PRIMA SERVICE!

S

sander

:)Itt velen heb ik een prima ervaring met UPC. Chello aangevraagd, binnen drie dagen brief met datum voor aansluiting. Omdat ik nog een paar vraagjes had naar een UPC winkel geweest. Deze mevrouw was uiterst efficient en vriendelijk en hielp ons meteen met een dubbel betaalde rekening. Echt prima allemaal, vervolgens is de afspraak met de monteur op initiatief van haar twee weken vervroegd. Monteur stond op afgesproken tijdstip voor de deur en de boel draaide binnen een half uur!
Kortom, tot nu toe niets dan lof! Tip voor anderen, als je er via meel en brief niet uitkomt probeer dan eens een UPC winkel, daar kunnen ze alles direct afhandelen, ze kunnen alle betalingen bijvoorbeeld zien en aanpassen.
 

sylvester(rr)

Quality Member
Berichten
9.691
Meeuw zei:
Vreemd dat ze monteurs kunnen "vervroegen" ...
yupz, heb ik ook gedaan.
Toen chello ons belde voor een installatie-afspraak zei m'n broer dat hij het op 7 september wilde. Een paar uur later zei hij tegen mij dat hij kon kiezen tussen 30 augustus en 6 september. Ik belde chello dus op en zei dat ik het op 30 augustus wilde. De monteur kwam keurig op tijd bij ons thuis :)
 
R

Remboooo

Handig... maar toen wij Chello kregen (toen we het aanvroegen veranderde telekabel's sprinter net in upc's chello) waren er nog geen monteurstekorten en andere s****, bij ons kwamen ze keurig 5 daagjes na we het hadden aangevraagd langs ;D
 
Bovenaan