R
Redah
Is er ergens een lijstje met vergelijkingen tussen 'oude' Ziggo abonnementen en de nieuwe Horizon dingen? De Ziggo helpdesk zegt dat er geen verschil is maar raadt me wel aan over te stappen. "U merkt er niets van, alles blijft werken zoals voorheen! U krijgt zelfs een Horizon box!"
Ik gebruik momenteel een CI+ module in mijn TV en wil vooral géén settopbox hebben. Ik heb geen zin in nog een extra apparaat. In mijn account heb ik 3 geactiveerde smartcards en ook die wil ik gewoon behouden voor als ik een nieuwe televisie koop (met CI+).
Ik heb momenteel nog 'Alles-in-een Extra' en 'TV Extra' wat me 79,95 per maand kost, als oude Ziggo klant die steeds 1 Euro verhoging heeft meegemaakt. Het nieuwe 'Connect & Play Max' kost 73,95 per maand. En dan kan ik zelfs nog 'vast bellen' eraf halen en dan betaal ik 72,50 per maand.
Volgens de Helpdesk is het dus exact hetzelfde en moet ik vooral snel overstappen. Het zou me inderdaad bijna 7,50 per maand schelen wat op jaarbasis toch weer 90 Euro is.
Maar juist die 7,50... Da's wel erg veel verschil voor 'precies hetzelfde'. What's the catch? Wat gebeurt er met mijn smartcards als ik naar een nieuwe abonnement stap? Wat ga ik verder nog meer aan 'vrijheid' kwijt raken? Ik geloof niet dat ik alles wat ik nu heb gewoon zou mogen houden en dan ook nog eens 7,50 per maand minder betalen.
De helpdesk zegt van wel, maar ja, die zeggen wel meer
Ik gebruik momenteel een CI+ module in mijn TV en wil vooral géén settopbox hebben. Ik heb geen zin in nog een extra apparaat. In mijn account heb ik 3 geactiveerde smartcards en ook die wil ik gewoon behouden voor als ik een nieuwe televisie koop (met CI+).
Ik heb momenteel nog 'Alles-in-een Extra' en 'TV Extra' wat me 79,95 per maand kost, als oude Ziggo klant die steeds 1 Euro verhoging heeft meegemaakt. Het nieuwe 'Connect & Play Max' kost 73,95 per maand. En dan kan ik zelfs nog 'vast bellen' eraf halen en dan betaal ik 72,50 per maand.
Volgens de Helpdesk is het dus exact hetzelfde en moet ik vooral snel overstappen. Het zou me inderdaad bijna 7,50 per maand schelen wat op jaarbasis toch weer 90 Euro is.
Maar juist die 7,50... Da's wel erg veel verschil voor 'precies hetzelfde'. What's the catch? Wat gebeurt er met mijn smartcards als ik naar een nieuwe abonnement stap? Wat ga ik verder nog meer aan 'vrijheid' kwijt raken? Ik geloof niet dat ik alles wat ik nu heb gewoon zou mogen houden en dan ook nog eens 7,50 per maand minder betalen.
De helpdesk zegt van wel, maar ja, die zeggen wel meer

