Prijsverhoging!

René

Moderator
Berichten
9.478
Internet
  1. T-Mobile
Ja, ik las het net >:(

Dat wordt er zomaar eventjes doorheen gedrukt.
Blijft nogsteeds goedkoper dan ADSL, maar het verschil begint steeds kleiner te worden en dan is de keuze snel gemaakt lijkt me.
 

bouke

Forum Gebruiker
Berichten
157
E-Mail voor wie 'm nog niet heeft ontvangen :(

Geachte chello klant,

Middels deze email willen wij u informeren over een op handen zijnde prijswijziging voor de chello dienst. Met ingang van 1 mei 2002 zal de abonnementsprijs van chello Euro 47,95 per maand bedragen (incl BTW). Deze verhoging is noodzakelijk gelet op de gestegen kosten voor het op peil houden van de kwaliteit van de chello dienst.

Wij zijn ervan overtuigd, dat wij u, ook met deze prijsaanpassing, een zeer concurrerend product kunnen blijven bieden, zowel qua abonnementsprijs als prestaties. Meer informatie over de verschillen in tarieven en snelheden van breedband internet aanbieders kunt u vinden op www.speedtest.nl.

Wij vertrouwen erop, u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd en wensen u nog veel plezier met uw chello verbinding in de toekomst.

Met vriendelijke groeten,

UPC Nederland
 
F

frank

ik heb ze een mail teruggestuurd. maandag geen melding dat het bedrag omlaag gaat naar het oude tarief, dan stop ik principieel mijn account.

Dat het slecht gaat met UPC helaas pindakaas, de goede kant op ook prima, maar niet over mijn rug!!!
 
S

Shine

Ik geloof mijn oren en ogen niet. Een Prijsverhoging terwijl het aanhoudend storingen en klachten regent! De beloofde verbetering mbt. de service komen ze ook al niet na.
(Hmm,......is vast om de gemaakte onkosten van het destijds ingestelde gratis telefoonnummer welke chelloklanten konden bellen alsnog achteraf door haar klanten te laten betalen.)

Mijn verbinding is al maanden slecht. Heb me suf geklaagd. Men heeft mijn klacht echter dit nooit willen onderkennen. Nu ergens achteraf plaatst men een berichtje:

12 april 2002:
Een geruime tijd zijn er problemen met een DNS server (212.142.28.66).
Een groot deel van de klanten in de regio's Friesland, Flevoland, Gelderland en
Brabant hebben hiervan hinder. Helaas is nog niet duidelijk wat de oorzaak is.
Er zal naast het zoeken van de oorzaak, een work-around worden bedacht die het
probleem voor u moet verhelpden. Wij houden u op de hoogte en excuses voor
het ongemak.

Tsja,.........zie hier de verklaring. Stelletje vuilakken zijn het toch.
Wat doet COAX eigenlijk aan deze tycoon? En waar blijven de veschillende consumentenbonden? Ik vind dit echt te zot voor woorden.
Geloof dat de verschillende consumentenbonden maar weer eens overspoeld moeten worden met klaagmails inzake deze kabelpolitiek.
Dan nog wat: Als ik mijn abonnement wil beeindigen MOET ik dat DRIE maanden vooraf doen. Lijkt me dat dit ook inzake een prijsverhoging mag gelden. >:( >:(
 
C

carin

Ik vind het dus echt absurd, ze dreigen over de kop te gaan, en dat mogen de abbonee's middels een prijsverhoging voorkomen ?? Dacht het niet, enik hoop dan ook, dat mij mij heelveel mensen gaan remailen (per email berichten men, ook belachelijk overigens), dat ze weigeren meer te betalen.

ik weiger dat dus..
 
K

kickass.tk

8)
Waarom nou weer als eerste klagen..

Die paar euro voor ons als klant.
Wel even realistisch blijven dat upc wel extra cash kan gebruiken. Ze hebben immers vet geinvesteerd de afgelopen jaren.

Die paar euro maakt mij niet uit , als je het vermenigvuldigd met het aantal klanten geef ik ze groot gelijk.

Mits de kwaliteit natuurlijk gehandhaaft blijft...

(Natuurlijk mag de upload wel verdubbeld worden , zoals het bij A2000-Power was)

Alhoewel , 3 jaar geleden had je meer voor minder bij A2000-Power.

mzzl...
 
Bovenaan