• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Prijsverhoging basis pakket.

  • Onderwerp starter Onderwerp starter rcs
  • Startdatum Startdatum

rcs

Berichten
2.376
Internet
  1. Ziggo
Digitale TV
  1. Ziggo
Volgens mijn ogen is het basispakket verhoogd met €2.50 zie ik ineens bij upc.nl.
hier heb ik niks van gehoord of gezien, geld dat dan ook voor een lopend contract of alleen voor een nieuw abo?
 
Dat geldt natuurlijk alleen voor nieuwe contracten of wanneer je contracttermijn verloopt. Heb het idee dat UPC iedereen naar de 50 EU aan het pushen is.
 
Ik zag het net ook ineens dat sinds vandaag de prijzen van het Basis 2-1 en 3-1 met 2,50 p/mnd omhoog zijn gegaan. Dit terwijl de oude prijzen twee maanden geleden (begin september) pas gelanceerd zijn.

Alles-in-1 Basis 3-1 van 40 euro p/mnd naar 42,50 p/mnd is gegaan
Alles-in-1 Basis 2-1 van 37,50 euro p/mnd naar 40 p/mnd is gegaan

Ik mag hopen dat dit geen gevolgen gaat hebben voor bestaande klanten (ook niet na het jaar contract). Volgens mij niet, maar ik heb de voorwaarden niet helemaal doorgespit.

Bron:
https://www.upc.nl/pakketten/abonnementen-alles-in-1/alles-in-1-basis-pakket/
https://www.upc.nl/pakketten/abonnementen-2-in-1/2-in-1-basis-pakket/
 
nitrx zei:
Dat geldt natuurlijk alleen voor nieuwe contracten of wanneer je contracttermijn verloopt. Heb het idee dat UPC iedereen naar de 50 EU aan het pushen is.
nou daar ben ik nog niet zo zeker van hoor, dit deden ze wel meer in het verleden dat een prijsverhoging ook geldt voor een lopend contract.
Voordeel is dan wel weer dat je de hele handel kan opzeggen.
 
@All,

Vanaf 04 november zijn er inderdaad prijswijzigingen doorgevoerd op de basispakketten.
Deze prijs geldt alleen voor de klanten die het vanaf 04 november gaan bestellen. De klanten die al gebruik maakten van 1 van deze basis pakketten blijven dezelfde prijs betalen.
 
Terug
Bovenaan