Prijs verhoging

ja hoor het is weer zover
Kabelmaatschappij UPC verhoogt per 1 juli de tarieven voor kabeltelevisie in 66 gemeenten. Dat heeft het bedrijf vandaag bekendgemaakt. Abonnees gaan tussen de 0,25 en 2,50 euro per maand meer betalen.

Volgens UPC volgt de verhoging op een verbeterde dienstverlening. Klanten worden volgens het bedrijf nu sneller geholpen. Dat komt door een drie jaar durende reorganisatie, waarbij veel bedrijfsonderdelen zijn samengevoegd en vernieuwd. Bovendien wil het bedrijf af van de 115 verschillende tarieven die het nu hanteert.

Het gemiddelde tarief coor een standaardpakket stijgt met een euro naar 10,40 euro, terwijl UPC dat tarief eind volgend jaar landelijk op 12,50 euro wil hebben. De Consumentenbond vindt de tariefsverhoging te belachelijk voor woorden en vraagt het kabinet en de Nederlandse Mededingingsautoriteit (NMa) om naar de tariefsverhoging te kijken.
 
dipstaart zei:
Dat ze eerst maar eens hun snelheid verhogen voordat ze dat met de prijzen doen!!!! >:(

De snelheid van je TV? Als je het bericht had gelezen had je gelezen dat het om je kabeltv gaat.
Maar een verhoging is niet leuk maar van de andere kant alles wordt duurder (ziekenfonds, tandarts). Ziekenfonds etc. is wel iets trietser dan die tv die een paar euro duurder wordt...
 
Firestorm zei:
De snelheid van je TV? Als je het bericht had gelezen had je gelezen dat het om je kabeltv gaat.
Maar een verhoging is niet leuk maar van de andere kant alles wordt duurder (ziekenfonds, tandarts). Ziekenfonds etc. is wel iets trietser dan die tv die een paar euro duurder wordt...

Toen ik het bericht schreef stond dat er nog niet.....!!!!!!!!!!
 
pff, eerst alle goede zenders uit het pakket trekken en er nu ook nog meer geld voor vragen? Rot op man, staks zit ik met 23 telsel kanalen. Digitenne opschieten met uw dekking AUB! En KPN: Verlaag als de sodemieter de kosten van uw ADSL abonnement!
UPC gaat hier echt de deur uit >:(
 
Het mooiste vind ik nog 'de verbetering van de service' ze hebben nog niet eens een fatsoenlijk werkend call systeem, ze zijn per e-mail kut bereikbaar (bij iedere poep of scheet moet je de helpdesk maar bellen).
 
Terug
Bovenaan