• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Prijs alles in 1 pakket

  • Onderwerp starter Onderwerp starter Jan_Assen
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
J

Jan_Assen

Is bij het alles in 1 pakket het analoge gedeelte van € 15,?? inbegrepen, mijn ouders wil ik het alles in basis "aansmeren" voor € 39,95 per maand.
 
Uiteraard, zie https://www.ziggo.nl/producten/alles-in-1/

Maar ik zou nog even (?) wachten totdat @Home in Drenthe ook echt Ziggo is geworden. Mij was 23 juni als overgangsdatum beloofd maar dat zal wel in 2009 zijn :oops:. Ik heb nu alles nog los en krijg bij alles in 1 ook nog weer een digitale decoder, ik hoop alleen wel dat dat de nieuwe van Humax is !
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan