• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Preview Periode Verlopen

  • Onderwerp starter Onderwerp starter renecl
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
R

renecl

Sinds een aantal weken nu krijg ik bij aanzetten van de decoder de tekst "preview periode verlopen".

Dit meestal zo'n 10 seconden bij de normale decoders, en tot 1 minuut bij de HDTV decoder. Hierna gaat het bericht weg, en kun je normaal kijken.

Vroeger was er nagenoeg meteen beeld, maar nu is het steeds wachten........
Ik heb ook het idee, dat het steeds langer duurt.
 
preview verlopen

Ook ik merk hier op postcode 2492 dat dit steeds vaker optreedt.
Misschien moet ik m'n decoder ook maar eens resetten of herstarten.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan