R
renecl
Sinds een aantal weken nu krijg ik bij aanzetten van de decoder de tekst "preview periode verlopen".
Dit meestal zo'n 10 seconden bij de normale decoders, en tot 1 minuut bij de HDTV decoder. Hierna gaat het bericht weg, en kun je normaal kijken.
Vroeger was er nagenoeg meteen beeld, maar nu is het steeds wachten........
Ik heb ook het idee, dat het steeds langer duurt.
Dit meestal zo'n 10 seconden bij de normale decoders, en tot 1 minuut bij de HDTV decoder. Hierna gaat het bericht weg, en kun je normaal kijken.
Vroeger was er nagenoeg meteen beeld, maar nu is het steeds wachten........
Ik heb ook het idee, dat het steeds langer duurt.