Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Heb je wel je smartcard laten registreren in het verleden?Sinds vandaag krijg ik op alle buitenlandse zenders een E 19 melding: 'Preview periode afgelopen'. Ik begrijp dat Ziggo eindelijk de administratie heeft bijgewerkt, maar het standaard pakket is toch wat groter dan de Nederlandse zenders.
Ton

Heb je wel je smartcard laten registreren in het verleden?
Staat de smartcard wel bij je gegevens op "mijn ziggo"
Als je daar je smartcard niet ziet staan is hij vermoedelijk niet geregistreerd en zie je dus ook het standaard pakket niet.
Het heeft bij mij +/- 10wkn geduurd al met al. Nu zie ik netjes bij mijn gegevens 2 smartcards geregistreerd staan.
Wel was de preview-periode op alle kanalen binnen 2wkn afgelopen. Alleen momenteel verzuimt Ziggo mij, conform het Alles-in-1-Plus pakket, de 5 verrassingszenders vrij te geven...

Hoe is het nou mogelijk dat ze niet op tijd die registratiekaarten verwerken? Mij is dit ook al overkomen. Je stuurt dezelfde dag nog de kaart terug en dan mag je toch verwachten dat deze verwerkt wordt? Ik heb zo het idee dat die kaarten in een bureaula verdwijnen of dat de stapel zo hoog is dat men het niet meer kan verwerken.
Volgens de helpdesk is de "kaartjeslezer stuk" en is daarom mijn antwoordkaart niet tijdig verwerkt.