• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Preview periode afgelopen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Berichten
298
Sinds vandaag krijg ik op alle buitenlandse zenders een E 19 melding: 'Preview periode afgelopen'. Ik begrijp dat Ziggo eindelijk de administratie heeft bijgewerkt, maar het standaard pakket is toch wat groter dan de Nederlandse zenders.

Ton
 
Sinds vandaag krijg ik op alle buitenlandse zenders een E 19 melding: 'Preview periode afgelopen'. Ik begrijp dat Ziggo eindelijk de administratie heeft bijgewerkt, maar het standaard pakket is toch wat groter dan de Nederlandse zenders.

Ton
Heb je wel je smartcard laten registreren in het verleden?
Staat de smartcard wel bij je gegevens op "mijn ziggo" ???

Als je daar je smartcard niet ziet staan is hij vermoedelijk niet geregistreerd en zie je dus ook het standaard pakket niet.
 
Heb hier hetzelfde en heb het registratieformulier van de smartcard destijds gewoon opgestuurd al zie ik nergens smartcard staan onder mijn gegevens bij "mijn Ziggo".
 
Hier precies hetzelfde, smartcard registratie verzonden. Maar als de card niet geregistreerd zou zijn krijg je toch helemaal geen DTV (meer) ? Moet er wel bij zeggen dat het pakket inclusief decoder bij de mediamarkt gekocht is, voor een lager bedrag dan bij Ziggo. Op de card staat ook nog het logo van casema. Kan dat er iets mee te maken hebben ?
 
Heb je wel je smartcard laten registreren in het verleden?
Staat de smartcard wel bij je gegevens op "mijn ziggo" ???

Als je daar je smartcard niet ziet staan is hij vermoedelijk niet geregistreerd en zie je dus ook het standaard pakket niet.

Kees,
Ik heb mijn smartcard laten registreren. Bij mijn gegevens staat hij niet, maar
het blijft vreemd dat ik dus wel de Nederlandse zenders kan zien.

Wordt toch contact opnemen met de helpdesk

Ton
 
Ik was gisteren bij mijn ouders en die hadden ook op alle buitenlandse zenders de E19 melding. Kijk je op Mijn Ziggo dan zie je inderdaad gen DTV. Hoe is het nou mogelijk dat ze niet op tijd die registratiekaarten verwerken? Mij is dit ook al overkomen. Je stuurt dezelfde dag nog de kaart terug en dan mag je toch verwachten dat deze verwerkt wordt? Ik heb zo het idee dat die kaarten in een bureaula verdwijnen of dat de stapel zo hoog is dat men het niet meer kan verwerken.
 
Het heeft bij mij +/- 10wkn geduurd al met al. Nu zie ik netjes bij mijn gegevens 2 smartcards geregistreerd staan.

Wel was de preview-periode op alle kanalen binnen 2wkn afgelopen. Alleen momenteel verzuimt Ziggo mij, conform het Alles-in-1-Plus pakket, de 5 verrassingszenders vrij te geven...
 
Het heeft bij mij +/- 10wkn geduurd al met al. Nu zie ik netjes bij mijn gegevens 2 smartcards geregistreerd staan.

Wel was de preview-periode op alle kanalen binnen 2wkn afgelopen. Alleen momenteel verzuimt Ziggo mij, conform het Alles-in-1-Plus pakket, de 5 verrassingszenders vrij te geven...

Kijk je wel naar de goede verrassingszenders? :wink:

Ze zijn pas nog veranderd.
 
Hoe is het nou mogelijk dat ze niet op tijd die registratiekaarten verwerken? Mij is dit ook al overkomen. Je stuurt dezelfde dag nog de kaart terug en dan mag je toch verwachten dat deze verwerkt wordt? Ik heb zo het idee dat die kaarten in een bureaula verdwijnen of dat de stapel zo hoog is dat men het niet meer kan verwerken.

Waarschijnlijk nog steeds een defecte kaartjeslezer. :lol:

Volgens de helpdesk is de "kaartjeslezer stuk" en is daarom mijn antwoordkaart niet tijdig verwerkt.
 
Net de helpdesk gebeld. Inderdaad blijkt dat mijn kaart niet is geregistreerd. Correctie kan alleen gebeuren via de administratie en die werkt niet op zondag. Dus maandag maar weer bellen.

Ton
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan