• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Preview periode 6 a 8 weken

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dit is tijdelijk omdat men om administratieve redenen de kaarten niet binnen die 2 weken kan verwerken.
 
Klinkt een beetje als reclame... je was wel vroeg op je werk in ieder geval ;)

In ieder geval werkt die methode niet zo lang meer, maar ja... Wel stoer natuurlijk dat je alle kanalen kunt zien... Arabisch Nieuws, Chinees Nieuws:schater:. Digitaal Totaal omvat wel de meest gebruikelijke zenders, kost evenveel als elke 2 maanden een nieuwe kaart.
 
Je hebt natuurlijk niet alleen het digitale totaal pakket maar ook HDTV, sport, film en eredivisie gratis.

Ik heb net een tweede smartcard aangeschaft voor mijn tweede LCD, die ik nu moet gaan registreren. Uit nieuwschierigheid zou ik willen weten hoe Ziggo weet dat een nog niet geactiveerde smartcard (waarop je dus nog alles kunt zien) al wel wordt gebruikt. Ik gebruik de in mijn Sony ingebouwde digitale ontvanger (alphacrypt) die toch geen signaal terugstuurd naar Ziggo, dus hoe weet Ziggo dat ik die smartcard gebruik?
 
Je hebt natuurlijk niet alleen het digitale totaal pakket maar ook HDTV, sport, film en eredivisie gratis.

Ik heb net een tweede smartcard aangeschaft voor mijn tweede LCD, die ik nu moet gaan registreren. Uit nieuwschierigheid zou ik willen weten hoe Ziggo weet dat een nog niet geactiveerde smartcard (waarop je dus nog alles kunt zien) al wel wordt gebruikt. Ik gebruik de in mijn Sony ingebouwde digitale ontvanger (alphacrypt) die toch geen signaal terugstuurd naar Ziggo, dus hoe weet Ziggo dat ik die smartcard gebruik?

Ziggo weet helemaal niet welke (niet geregistreerde) smartcards jij gebruikt. Een nieuwe, nog niet eerder gebruikte, smartcard heeft een bepaalde preview periode die ingaat op het moment dat je die smartcard voor het eerst in een werkende decoder steekt.

Je kunt het beste wachten met het (online) aanmelden van de nieuwe kaart tot de preview periode voorbij is, want als je de kaart eerder aanmeldt dan kan de preview periode eindigen zodra je aanmelding is verwerkt.
 
Het nadeel is alleen weer dat je als je pecht hebt een week geen digitaal beeld hebt als je wacht tot die periode is verlopen. Via de website kan het namelijk vijf werkdagen duren voordat de kaart geactiveerd is, zeker als je vlak daarvoor een bestelling of wijziging hebt doorgegeven. Dan zul je eerst moeten wachten tot die is afgerond voordat de kaart geactiveerd kan worden.
 
Dat nadeel valt mee voor mij omdat het een tweede kaart is. Mijn eerste kaart kan ik dan altijd nog een paar dagen mee naar boven nemen voor het digitale beeld.
 
ik heb op 7 februari een kaart gekocht, deze werkt nog steeds (9 weken +). Nog steeds niet geregistreerd. Voor de zekerheid een tweede kaart gekocht...........
 
:-PMijn kaartje doet het morgen al 8 weken ondanks dat ie geregistreerd is. iemand enig idee hoe lang dat ding het blijft doen?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan