Prettige Kerstdagen en Gelukkig Nieuwjaar van Chello

EvtK

Forum Gebruiker
Berichten
135
Het moet niet gekker worden, kijk wat ik vanochtend in mijn mailbox aantrof:

Geachte chello abonnee,

Wij hopen dat 2004 voor u een jaar met veel internetplezier is geweest. Wij hebben in ieder geval alles in het werk gesteld om dat voor u mogelijk te maken. Zo zijn de snelheden van alle abonnementen fors verhoogd. Daarnaast hebben we voor al onze abonnees een antivirus en een antispam programma toegevoegd en u de mogelijkheid van eFax aangeboden. En volgend jaar hebben wij natuurlijk ook een aantal mooie dingen voor onze abonnees in petto. U hebt met uw chello abonnement dus een goede keuze gemaakt!

Op de valreep hebben wij voor u ook nog een leuke aanbieding, december is tenslotte al duur genoeg! Exclusief voor onze chello abonnees hebben wij een aantal geweldige producten geselecteerd die u als internetter zeker op prijs zult stellen. Ga naar de chellostore en profiteer van bijvoorbeeld een Microsoft draadloze muis en toetsenbord met fingerprint-functie voor
€ 70,00! Uw klantnummer (bovenaan deze e-mail) is uw unieke code waarmee u als chello abonnee producten uit deze webwinkel kunt bestellen.

Natuurlijk houden wij u ook in het komende jaar via uw chello e-mail op de hoogte van nieuwe ontwikkelingen en andere belangrijke informatie over uw chello abonnement. Zorgt u daarom dat u uw e-mail adres van chello regelmatig controleert, dan mist u niets en ontvangt u ook onze vernieuwde nieuwsbrief.

Wij wensen u fijne kerstdagen en een gelukkig nieuw jaar!

Met vriendelijke groet,
UPC Nederland
 

HardcoreHoolie

Forum Gebruiker
Berichten
432
Ik verwacht dat mailtje op 7 januari ofzo.

Maja ben benieuwd wat ze in het nieuwe jaar "in petto" hebben dan.

Zal wel een zoethoudertje zijn, om niet meer klanten weg te jagen.

Greetz
 
H

Hagen

Voor dit soort bullshit hebben ze Ure Personal Cruncher wel tijd, maar adequaat reageren op brieven is er niet bij.

Tenzij dat volgend jaar in het verschiet ligt, dan is dat wel de overtreffende trap (na?).

Ook jammer is dat ze zo weinig interesse tone om is een goede voorlichting tegeven zoals casema of @home dat doen, die geven een stap voor stap uitleg over hoe een modem aan te sluiten etc.
Zou willen dat zij hier in RTD aanbieder waren. maarja we zitten  met
upcf%ck, mijn vingers kunnen  de naam niet meer uit de toetsen krijgen

Maar voorlopig ben IK nog steeds een "happy" internetter

Gr Hagen
 

0011

Forum Gebruiker
Berichten
238
Internet
  1. KPN
Digitale TV
  1. Ziggo
  2. KPN
;D Je kunt ook proberen dit positief uit te leggen!! Misschien is dit de start van een vernieuwde, klantgerichte en meedenkende provider!! Laten we dus maar uit gaan van de goede voornemens en ze het voordeel van de twijfel gunnen.... :angel:
 
H

Hagen

€djeK zei:
;D Je kunt ook proberen dit positief uit te leggen!! Misschien is dit de start van een vernieuwde, klantgerichte en meedenkende provider!! Laten we dus maar uit gaan van de goede voornemens en ze het voordeel van de twijfel gunnen.... :angel:

Wishfull thinking heet dat toch???

Gr hagen
 
D

Duckie_NL

heb zo waar eind gister avond die mail ook gekregen..
valt weer mee.

blijft mooi..een cadeau waar je 70 euro voor betaald.
Moet ik zeggen dat ik een gratis datalimiet een leuker cadeau vind....want das wel gratis.
 

Art

Forum Gebruiker
Berichten
133
ja, alle "kado's" waar ze over schrijven zijn voorlopig ofwel beloftes die nog niet nagekomen worden (snelheid van de verbinding), of het zijn services waar je vet voor betaald (virusscan, spamfilter [die het nog steeds niet doet]), of het is reclame voor een product waar je voor moet betalen.

Ik hoopte dat dit het mailtje was waar ik al weken op zit te wachten, maar nee hoor, het is een zoethoudertje.

offtopic: hoe kan je nou een abbonnement in snelheid laten verhogen. je download of upload snelheid wordt verhoogd, niet je abbonnement. :P
 

Vergelijkbare onderwerpen

Bovenaan