D
Deleted member 6393
Ik heb afgelopen donderdag spontaan even de nieuwe update gehad op mijn MediaBox in Haarlem. Later kwam de oude software weer terug.
Nieuwe logo's o.k. dat vind ik allemaal prima.
Wat me opviel is dat de beeldkwaliteit achteruit gaat met de update. Het beeld is minder scherp door een pre echo. Bij ondertitels is dat goed te zien. Voor de letters is een lijntje zichtbaar dat met de vorige software niet te zien was. De update is dus een verslechtering van het beeld. Dat is dus een achteruitgang.
Het is mooi dat de golvende beweging weg is voor mensen met een CRT scherm maar ik kan niet juichen om de update. Die pre echo heb ik niet met de oude software. Het beeld is dan strak zonder pre echo.
Ik hoop dan ook dat UPC dit gaat corrigeren want een achteruitgang in beeld daar zit niemand op te wachten.
Nieuwe logo's o.k. dat vind ik allemaal prima.
Wat me opviel is dat de beeldkwaliteit achteruit gaat met de update. Het beeld is minder scherp door een pre echo. Bij ondertitels is dat goed te zien. Voor de letters is een lijntje zichtbaar dat met de vorige software niet te zien was. De update is dus een verslechtering van het beeld. Dat is dus een achteruitgang.
Het is mooi dat de golvende beweging weg is voor mensen met een CRT scherm maar ik kan niet juichen om de update. Die pre echo heb ik niet met de oude software. Het beeld is dan strak zonder pre echo.
Ik hoop dan ook dat UPC dit gaat corrigeren want een achteruitgang in beeld daar zit niemand op te wachten.
