D
dennusb
Hi allemaal,
Ik snap er niks meer van. Ik heb al jaren UPC, heb een normaal kabelmodem en heb daar achter een Buffalo WZR-HP-G300NH router. Werkt allemaal top. Inclusief portforwarding naar m'n server(s).
Nu wil ik een PPTP server opzetten in mijn DD-WRT Buffalo router, maar volgens verschillende portscans is en blijft die poort dicht. Ook na het openzetten ervan. Weet iemand of UPC poort 1723 blokkeert?
Ik snap er niks meer van. Ik heb al jaren UPC, heb een normaal kabelmodem en heb daar achter een Buffalo WZR-HP-G300NH router. Werkt allemaal top. Inclusief portforwarding naar m'n server(s).
Nu wil ik een PPTP server opzetten in mijn DD-WRT Buffalo router, maar volgens verschillende portscans is en blijft die poort dicht. Ook na het openzetten ervan. Weet iemand of UPC poort 1723 blokkeert?
Een PPTP op m'n Server 2003 server doet niks, en ook die in DD-WRT niet!