• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Power verhoogd naar 16 Mb/s

  • Onderwerp starter Onderwerp starter fido
  • Startdatum Startdatum
Berichten
107
Internet
  1. Ziggo
Digitale TV
  1. Ziggo
Kom net thuis en zie dat het power abo is verhoogd naar 16Mb/s :)

 
Mm..

lekker ik zal eens me modem herstarten en kijken of ik ook de 16 mbit heb nu.

496107399.png



Ben aan het RDP'en naar huis de upload is dus iets trager :)
 
Hier nog niet maar goed heb ook gewisseld naar 25mbit, denk niet dat ze dan eerst nog om gaan zetten naar 16 ;D
 
Toch wel lekker. Binnen een jaar de snelheid van 6 naar 16 zonder kosten!
 
hier in gelderland ook na modem reset nog niks te merken van de opschroeving van de snelheid, maar we wachten geduldig

 
Regio Amsterdam (omgeving Mercatorplein) nu ook doorgevoerd.



* Modem (Aris TM502B) moest wel eerst een restart ondergaan,
stekker er een minuutje uithalen.
 
Terug
Bovenaan