J
jeuring
Wie heeft er ook power en telefonie via multi lopen ? Ik betaal met nog nog vele andere teveel nu blijkt dat wij misschien pas in juli naar die 37 euro gaan ik vind dat pure diefstal.
lees het bericht van multi :Geachte abonnee,
Naar aanleiding van uw e-mail kunnen wij u het volgende berichten.
Het bundel aanbod is een actie van Multikabel ten behoeve van het werven van abonnee's. U kunt in beginsel geen gebruik maken van nieuwe actie's als bestaand abonnee.
Wij kunnen u wel meedelen dat waarschijnlijk ook voor u een nieuw bundel tarief van kracht zal worden. Dit zal waarschijnlijk in de maand juli 2004 van start gaan.
:x
lees het bericht van multi :Geachte abonnee,
Naar aanleiding van uw e-mail kunnen wij u het volgende berichten.
Het bundel aanbod is een actie van Multikabel ten behoeve van het werven van abonnee's. U kunt in beginsel geen gebruik maken van nieuwe actie's als bestaand abonnee.
Wij kunnen u wel meedelen dat waarschijnlijk ook voor u een nieuw bundel tarief van kracht zal worden. Dit zal waarschijnlijk in de maand juli 2004 van start gaan.
:x
