G
GuNNeR
Goedenmiddag.
Ik zit al een aantal weekjes nu met dit probleem, ik dacht dat het misschien over zou gaan, maar dat ging het niet.
Een paar weken geleden laadden de pagina's opeens niet meer in Firefox 3 of Internet explorer 7. Dit was een minuut later al weer weg. Toen gebeurde het die dag nog een aantal keer dat ik niets meer kon laden, en dan opeens weer wel.
Ik dacht eerst aan spyware, en heb Hitman Pro gedraaid, een hoop zooi verwijdert en toen weer proberen. Het leek iets verbeterd te zijn, maar die droom werd snel bedrog. Ik wist niet meer waar ik moest beginnen.
Toen kreeg ik van de rest van de familie binnenshuis ook klachten m.b.t. het internet. Lag het dus toch niet aan mijn pc.
Ook op de andere computers dezelfde symptomen, browser laad geen pagina's meer, MSN messenger blijft nog een tijd werken, dan kapt die er ook mee, en dan opeens weer internet alsof er niets is gebeurt.
Dan maar eens kijken waar het dan zou kunnen liggen, hup de meterkast in. Modem en router stonden netjes vrij, waren niet warm.
Toen eens kijken of ik nog gerichter kon gaan zoeken. Gewacht tot het internet weer uitviel, dan het IP-adres van de router een bezoekje brengen, en in een andere tab google.com proberen te laden. Ik kreeg geen google maar wel de pagina van de router.
Dan hoeft het nog niet bij de modem te liggen dacht ik, dus ik uploadde de nieuwste firmware naar mijn router (Sitecom DC-202 V3)
Geen verbetering.
Ik zit nu toch te denken dat het misschien aan het modem ligt. Ik heb em al meerdere malen gereset maar geen verbetering.
Ik heb de hele DHCP-table laten refreshen maar geen succes.
Nu weet ik niet meer wat ik kan doen.
Het vreemde is dat MSN Messenger, Skype, of de downloads met nieuwsgroepen wel gewoon door blijven gaan (en op de volle 1420KB/s) en dan opeens er ook mee stoppen.
Ik heb internet met de powerbundel, woon in regio 023. Ik heb nog geen klachten van mijn ouders met betrekking tot de telefoon die uit valt, maar dat kan ook komen omdat ze niet zo veel bellen.
Ik zit al een aantal weekjes nu met dit probleem, ik dacht dat het misschien over zou gaan, maar dat ging het niet.
Een paar weken geleden laadden de pagina's opeens niet meer in Firefox 3 of Internet explorer 7. Dit was een minuut later al weer weg. Toen gebeurde het die dag nog een aantal keer dat ik niets meer kon laden, en dan opeens weer wel.
Ik dacht eerst aan spyware, en heb Hitman Pro gedraaid, een hoop zooi verwijdert en toen weer proberen. Het leek iets verbeterd te zijn, maar die droom werd snel bedrog. Ik wist niet meer waar ik moest beginnen.
Toen kreeg ik van de rest van de familie binnenshuis ook klachten m.b.t. het internet. Lag het dus toch niet aan mijn pc.
Ook op de andere computers dezelfde symptomen, browser laad geen pagina's meer, MSN messenger blijft nog een tijd werken, dan kapt die er ook mee, en dan opeens weer internet alsof er niets is gebeurt.
Dan maar eens kijken waar het dan zou kunnen liggen, hup de meterkast in. Modem en router stonden netjes vrij, waren niet warm.
Toen eens kijken of ik nog gerichter kon gaan zoeken. Gewacht tot het internet weer uitviel, dan het IP-adres van de router een bezoekje brengen, en in een andere tab google.com proberen te laden. Ik kreeg geen google maar wel de pagina van de router.
Dan hoeft het nog niet bij de modem te liggen dacht ik, dus ik uploadde de nieuwste firmware naar mijn router (Sitecom DC-202 V3)
Geen verbetering.
Ik zit nu toch te denken dat het misschien aan het modem ligt. Ik heb em al meerdere malen gereset maar geen verbetering.
Ik heb de hele DHCP-table laten refreshen maar geen succes.
Nu weet ik niet meer wat ik kan doen.
Het vreemde is dat MSN Messenger, Skype, of de downloads met nieuwsgroepen wel gewoon door blijven gaan (en op de volle 1420KB/s) en dan opeens er ook mee stoppen.
Ik heb internet met de powerbundel, woon in regio 023. Ik heb nog geen klachten van mijn ouders met betrekking tot de telefoon die uit valt, maar dat kan ook komen omdat ze niet zo veel bellen.