C
cacolijn
Hoi forum,
Ik ben de laatste dagen druk bezig om een bericht gepost te krijgen in een moderated newsgroup (comp.lang.c++.moderated), maar het bericht wil er maar niet aankomen. Ik heb al contact met een van de moderators, maar mijn pogingen zijn tot nu toe niet aan hun kant aangekomen in de moderation queue. Ook stuurt hun software automatisch een acknowledgement na ontvangst van een nieuwe post, maar die heb ik ook nooit ontvangen (zit ook niet in mijn spamfilter
).
Nu schijnt het dat postings op moderated newsgroups meestal/altijd via e-mail gedaan moeten worden (wordt automatisch voor je verzorgt nadat je hebt gepost), maar met een packet sniffer zag ik geen "omleidingen" van het NNTP protocol naar regulier SMTP verkeer (heb het geprobeerd met zowel XanaNews als Outlook Express). Zou de UPC news server dit dan voor je moeten doen? Volgens de gesnifte packets accepteerde de news server het bericht gewoon en zei "Thanks!" en daarmee was het af... dus niet.
Heeft iemand anders hier ook ervaring mee? Of is het tijd om eindelijk maar eens naar een goede, betaalde non-binary news server dienst over te stappen? In het verleden heb ik echter wel vaker op moderated newsgroups gepost via UPC... Ik heb het vermoeden dat dit topic de gemiddelde UPC telefonische helpdeskmedewerker qua kennis iets te ver gaat, vandaar dat ik het eerst maar hier probeer...
Benieuwd naar ideeen,
Met vriendelijke groet,
Carl Colijn
Ik ben de laatste dagen druk bezig om een bericht gepost te krijgen in een moderated newsgroup (comp.lang.c++.moderated), maar het bericht wil er maar niet aankomen. Ik heb al contact met een van de moderators, maar mijn pogingen zijn tot nu toe niet aan hun kant aangekomen in de moderation queue. Ook stuurt hun software automatisch een acknowledgement na ontvangst van een nieuwe post, maar die heb ik ook nooit ontvangen (zit ook niet in mijn spamfilter
).Nu schijnt het dat postings op moderated newsgroups meestal/altijd via e-mail gedaan moeten worden (wordt automatisch voor je verzorgt nadat je hebt gepost), maar met een packet sniffer zag ik geen "omleidingen" van het NNTP protocol naar regulier SMTP verkeer (heb het geprobeerd met zowel XanaNews als Outlook Express). Zou de UPC news server dit dan voor je moeten doen? Volgens de gesnifte packets accepteerde de news server het bericht gewoon en zei "Thanks!" en daarmee was het af... dus niet.
Heeft iemand anders hier ook ervaring mee? Of is het tijd om eindelijk maar eens naar een goede, betaalde non-binary news server dienst over te stappen? In het verleden heb ik echter wel vaker op moderated newsgroups gepost via UPC... Ik heb het vermoeden dat dit topic de gemiddelde UPC telefonische helpdeskmedewerker qua kennis iets te ver gaat, vandaar dat ik het eerst maar hier probeer...
Benieuwd naar ideeen,
Met vriendelijke groet,
Carl Colijn