(postcode)regio arnhem

T

Troy

ik weet niet of meer mensen het hebben maar bij mij is dus mn internet down
ik heb in eens een ip adres van 10.63.182.132
en tevens een subnetmask die eindigt op 192 da klopt dus niet.
dat is vanaf zaterdag zo en ik dus aan het bellen aangegaan gisteravond eindelijk iemand te pakken gekregen die wist te melden dat er een storing is en dat het bekend was. nu kijk bij netwerk status... nergens een melding van deze storing.
als ik naar https://aps ga en mn naam en wachtwoord invoer krijg ik de melding dat 1 van de 2 of beide onjuist is.
nu is het dus al een keer bij mij gebeurd dat mijn account per ongeluk gedelete was en ik moet zeggen ik vind dit dus ook stinken.

zijn er anderen die mn probleem herkennen of nog mooier iemand uit de regio malburgen in arnhem die precies hetzelfde probleem heeft.

Help meh plz
 
T

The Enforcer

Wat denk je van Chello nog een keer bellen ?

Wanneer je account gedelete is moet je je eigen opnieuw aanmelden, zoals jezelf beschrijf kan je dat via dat https://aps gebeuren doen. Wanneer je daar de melding krijgt dat je 1 vd 2 gegevens onjuist is, ga je DIRECT bellen naar chello en vraag je wat de goede gegevens zijn.

Tevens worden niet alle storingen gemeldt op de chello support pagina, mocht de medewerker zeggen dat het een algehele storing is en dat het bekend is zal dit wel het geval zijn. Wanneer je probleem dan niet na 1 a 2 dagen is opgelost hang je weer aan de telefoon om te vragen wat er dan aan de hand is.
 

sylvester(rr)

Quality Member
Berichten
9.691
Ik moet helaas toegeven dat dit bij mij 1x is gebeurd...
nosmile.gif

vrijdag om 12 uur nog geinternet...
vrijdag om 15 uur kan ik niet meer internetten
ik bel de helpdesk: blabalbalbabla...uw account is gedelete
nosmile.gif
het wordt binnen 24 uur rechtgezet
ik bel de volgende ochtend op...uw account is niet gedelete
ik bel om 15 uur weer op (zaterdag dus): blablablabal...wij kunnen niet kijken of uw account daadwerkelijk is gedelete...u zal de provisioning pagina moeten doorlopen...het kan zijn dat u nix kan doen omdat de server wordt geupdate
nosmile.gif

die avond: bij een vriend->mail checken->mailbox bestaat niet oid
ik bel die avond de helpdesk weer op: uw account is blijkbaar gedelete, maar u zal morgen de helpdesk moeten opbellen..k
nosmile.gif

zondagochtend: heej, m'n account is gedelete
nosmile.gif
, is meteen aangemaakt
smile.gif
ik moest de provisioning pagina ff doorlopen
smile.gif


btw: ik woon in nijmegen, had ongeveer 2 weken dit probleem
 
Bovenaan