M
Melvis
Als "trouwe" UPC klant sinds 2007 op dit adres steeds te maken met onverklaarbare storingen: Internet traag (onder 0.5Kbps), beeld slecht en telefonie valt weg.. Hoe dan ook 3 modems vervangen.. van 120 naar 60 omdat snelheid niet werd behaald en regelmatig aan de lijn met "special care" afdeling...
Nu stadium bereikt dat UPC aangeeft dat inderdaad de HUB in de regio 3085 problemen heeft met capaciteit... Dit verklaart veel dat mijn verbinding, door de week super is en weekends dramatisch.
Oplossing van UPC is dat zij mij niet kunnen helpen en verzoeken om kosteloos mijn abonnement op te zeggen en te migreren naar een andere provider. Het lijkt er op dat meer dan 500 aansluitingen in deze wijk met dezelfde problemen zitten, (moeten die ook migreren?). Met als excuses dat geen verdere investeringen gedaan worden in deze regio. Je zou opeens denken aan slechte operationele resultaten waarbij ze niets willen investeren en de klanten verzoeken om te migreren??
Hoe dan ook, er is geen alternatief op UPC, Ziggo levert niet en GLAS is nog niet beschikbaar.
DRAMA !!!
Nu stadium bereikt dat UPC aangeeft dat inderdaad de HUB in de regio 3085 problemen heeft met capaciteit... Dit verklaart veel dat mijn verbinding, door de week super is en weekends dramatisch.
Oplossing van UPC is dat zij mij niet kunnen helpen en verzoeken om kosteloos mijn abonnement op te zeggen en te migreren naar een andere provider. Het lijkt er op dat meer dan 500 aansluitingen in deze wijk met dezelfde problemen zitten, (moeten die ook migreren?). Met als excuses dat geen verdere investeringen gedaan worden in deze regio. Je zou opeens denken aan slechte operationele resultaten waarbij ze niets willen investeren en de klanten verzoeken om te migreren??
Hoe dan ook, er is geen alternatief op UPC, Ziggo levert niet en GLAS is nog niet beschikbaar.
DRAMA !!!