• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

POSTCODE....... 3085..... Drama !!!

  • Onderwerp starter Onderwerp starter Melvis
  • Startdatum Startdatum
M

Melvis

Als "trouwe" UPC klant sinds 2007 op dit adres steeds te maken met onverklaarbare storingen: Internet traag (onder 0.5Kbps), beeld slecht en telefonie valt weg.. Hoe dan ook 3 modems vervangen.. van 120 naar 60 omdat snelheid niet werd behaald en regelmatig aan de lijn met "special care" afdeling...

Nu stadium bereikt dat UPC aangeeft dat inderdaad de HUB in de regio 3085 problemen heeft met capaciteit... Dit verklaart veel dat mijn verbinding, door de week super is en weekends dramatisch.

Oplossing van UPC is dat zij mij niet kunnen helpen en verzoeken om kosteloos mijn abonnement op te zeggen en te migreren naar een andere provider. Het lijkt er op dat meer dan 500 aansluitingen in deze wijk met dezelfde problemen zitten, (moeten die ook migreren?). Met als excuses dat geen verdere investeringen gedaan worden in deze regio. Je zou opeens denken aan slechte operationele resultaten waarbij ze niets willen investeren en de klanten verzoeken om te migreren??

Hoe dan ook, er is geen alternatief op UPC, Ziggo levert niet en GLAS is nog niet beschikbaar.

DRAMA !!!
 
Dat is inderdaad een drama en voor de klanten die het betreft is de door UPC aangedragen oplossing natuurlijk volkomen onaanvaardbaar. Wat er moet gebeuren is dat de capaciteit op de hub dient te worden uitgebreid. Als ze dat niet willen, dan hadden ze ook niet al die abonnementen moeten verkopen die van die hub afhankelijk zijn. Een volstrekt onaanvaardbare situatie dus.

Neem eens even contact op met Jordy van webcare.

https://ziggoforum.nl/topics/17317/
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Als er nou een oplossing was dan zou ik heel gelukkig worden, maar verhuizen naar een andere provider is geen oplossing gezien dat UPC de monopoly heeft in deze regio.

Vandaag wederom Special Care gesproken en zij gaven aan dat het "onderzocht" wordt of het inderdaad een capaciteit probleem is en "of" ze het kunnen oplossen.

DRAMA...
 
Hier het zelfde verhaal... alleen niet alleen in het weekend nu ook doordeweeks en smiddags hele hoge ping tijden en traag internet.
 
Terug
Bovenaan