P
paprikachips
ik heb 120 mbit en ik haal maar maximaal 60/70 mbit met 3 verschillende usenet accounts van 120mbit ?
dit is de eerste keer dat ik merk dat er of geknepen wordt of dat er een storing is ?
UPDATE "
de snelheid is aardig aan het inzakken nu nog maar 50 mbit
ben benieuwd of iemand uit deze postcode dit ook nu heeft .
vr gr
dit is de eerste keer dat ik merk dat er of geknepen wordt of dat er een storing is ?
UPDATE "
de snelheid is aardig aan het inzakken nu nog maar 50 mbit
ben benieuwd of iemand uit deze postcode dit ook nu heeft .
vr gr



:laugh:
