• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

postcode 3035 geen volle snelheid

  • Onderwerp starter Onderwerp starter paprikachips
  • Startdatum Startdatum
P

paprikachips

ik heb 120 mbit en ik haal maar maximaal 60/70 mbit met 3 verschillende usenet accounts van 120mbit ?

dit is de eerste keer dat ik merk dat er of geknepen wordt of dat er een storing is ?

UPDATE "

de snelheid is aardig aan het inzakken nu nog maar 50 mbit



ben benieuwd of iemand uit deze postcode dit ook nu heeft .


vr gr
 
Wat geeft de test op www.speedtest.net aan?
Als deze wel gewoon 120Mbit aangeeft, ligt het probleem bij de Usenetprovider

TIP: Probeer verschillende servers op speedtest.net. Ze kunnen nogal van elkaar verschillen!
 
speedtest.net is niet betrouwbaar.

die geeft bij mij 60 mbit aan en upload 7 mbit terwijl ik via usenet 115200kb haal ( oftwel bijna volle speed )




zelfs nog erger dan normaal LOL :o :laugh:
 
Probeer eens de UPC speedtest? www.upc.nl/speedtest

EDIT: OEPS, die werkt ook niet helemaal goed nu ;)
Zou je het bijv. morgenochtend of vroeg in de middag kunnen proberen?

BTW, zou je je profiel aan willen passen naar 120Mbps?
 
Nou laten we hopen dat het een dipje is.

:P
 
Ja idd!
Meestal is de snelheid 's avonds wat lager, soms door capaciteitsproblemen van UPC.
Ik heb XS News, en daar haal ik altijd volle snelheid mee (geen reclame, maar puur als voorbeeld van de snelheid ;) ), ook tijdens deze "piekuren"
 
ik heb een usenet provider van 2.50 per maand 6ombit. <--- 2 x
nooit last .

heb als test een proef account aangemaakt bij easyusenet van 120mbit .

dus daar kan het niet aan liggen ,denk dat het een lokaal dipje is in de snelheid want normaal haal ik warpspeeds met mijn 2 goedkoper abbo,s
 
Terug
Bovenaan