Het is de afgelopen weken echt een DRAMA met UPC mailservers op de SPAMCOP website. Ik kan nu al bijna 3 weken op en af geen email meer versturen naar gebruikers die op servers zitten welke gebruik maken van SPAMCOP.
UPC heeft haar spammende gebruikers duidelijk niet onder controle en dit wordt zo langzamerhand extreem vervelend. De time-out van een server op de blacklist is 24 uur om van de strafbank af te mogen, maar die wordt de laatste weken al niet meer gehaald omdat er binnen 24 uur wel weer een andere malloot is die dit systeem triggert.
Kortom ben je ook weer eens het slachtoffer van spammende CHELLO leden, of onwetenden die hun PC doneren aan een botnet, post je ervaring dan hier.
Reason: "JunkMail rejected - fep12.mx.upcmail.net [62.179.121.32]:43010 is in an RBL, see Blocked - see https://www.spamcop.net/bl.shtml?62.179.121.32"
UPC heeft haar spammende gebruikers duidelijk niet onder controle en dit wordt zo langzamerhand extreem vervelend. De time-out van een server op de blacklist is 24 uur om van de strafbank af te mogen, maar die wordt de laatste weken al niet meer gehaald omdat er binnen 24 uur wel weer een andere malloot is die dit systeem triggert.
Kortom ben je ook weer eens het slachtoffer van spammende CHELLO leden, of onwetenden die hun PC doneren aan een botnet, post je ervaring dan hier.
Reason: "JunkMail rejected - fep12.mx.upcmail.net [62.179.121.32]:43010 is in an RBL, see Blocked - see https://www.spamcop.net/bl.shtml?62.179.121.32"
