Eenhoorn
Forum Gebruiker
- Berichten
- 1.865
Vandaag voor 't eerst een telefoontje gehad van de UPC administratie.
Wat is 't geval. Vanaf 1 september int UPC zelf het geld voor mijn R&TV abo.
Hierover begin augustus netjes een brief gekregen met de vraag hoe ik het bedrag wil betalen.
Via het retour formulier aangegeven dat ik graag een acceptgirootje wil ontvangen.
En wat denk je, ja hoor, natuurlijk gaat 't verkeerd en schrijven ze 't geld automatisch af samen
met m'n abo van Chello internet voor de maand september.
Dus direct een klachtenformulier op de website ingevuld.
Kreeg daar netjes een ontvangst mailtje van en vandaag dus een medewerker van de administratie
aan de telefoon dat ze een fout hadden gemaakt maar dat hij het zonder schriftelijke opgaaf van mij
niet zomaar mocht veranderen. Ik vertelde hem dat ik dat al gedaan had. Direct stelde hij zelf voor
een mutatie formulier toe te zenden met het vriendelijk verzoek dat ingevuld te retourneren.
Hé, eindelijk eens een mee/vooruit denkende UPC/Chello medewerker. Hulde.

Nou maar hopen dat het nieuwe formulier niet opnieuw zoek raakt en dat het behandelt wordt door
net zo'n slimme medewerker.
Wordt vervolgd.
Wat is 't geval. Vanaf 1 september int UPC zelf het geld voor mijn R&TV abo.
Hierover begin augustus netjes een brief gekregen met de vraag hoe ik het bedrag wil betalen.
Via het retour formulier aangegeven dat ik graag een acceptgirootje wil ontvangen.
En wat denk je, ja hoor, natuurlijk gaat 't verkeerd en schrijven ze 't geld automatisch af samen
met m'n abo van Chello internet voor de maand september.

Dus direct een klachtenformulier op de website ingevuld.

Kreeg daar netjes een ontvangst mailtje van en vandaag dus een medewerker van de administratie
aan de telefoon dat ze een fout hadden gemaakt maar dat hij het zonder schriftelijke opgaaf van mij
niet zomaar mocht veranderen. Ik vertelde hem dat ik dat al gedaan had. Direct stelde hij zelf voor
een mutatie formulier toe te zenden met het vriendelijk verzoek dat ingevuld te retourneren.
Hé, eindelijk eens een mee/vooruit denkende UPC/Chello medewerker. Hulde.



Nou maar hopen dat het nieuwe formulier niet opnieuw zoek raakt en dat het behandelt wordt door
net zo'n slimme medewerker.
Wordt vervolgd.