G
gebruiker
Na zoveel problemen en slechte ervaringen met UPC in het algemeen heb ik gisteren en vandaag een keer goed nieuws.
Gisteravond 15.01.2004 gebeld om ongeveer 18.00, modem defect, komt niet meer door de test procedure.
Helpdesk begrijpt het probleem en draait er niet omheen, afspraak gemaakt voor vandaag 16.01.2004 tussen 12.00 en 18.00 kon ik een monteur verwachten.
s'morgens belt de monteur of hij eerder mag komen en om 10.00 uur had ik na het vervangen van mijn COM21 modem tegen een andere COM21 weer verbinding.
Zo kan het ook.
Gisteravond 15.01.2004 gebeld om ongeveer 18.00, modem defect, komt niet meer door de test procedure.
Helpdesk begrijpt het probleem en draait er niet omheen, afspraak gemaakt voor vandaag 16.01.2004 tussen 12.00 en 18.00 kon ik een monteur verwachten.
s'morgens belt de monteur of hij eerder mag komen en om 10.00 uur had ik na het vervangen van mijn COM21 modem tegen een andere COM21 weer verbinding.
Zo kan het ook.
