• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Positief Upc

  • Onderwerp starter Onderwerp starter supschol
  • Startdatum Startdatum
S

supschol

Begin mei pakket omgezet naar snel internet 150mb,,Horizon met alle plussen en minnen had ik al..nieuwe router gekocht anders kom je niet aan 150mb..
Ben 60 jaar en veel lezen en uitproberen kom je een heel eind,,Maar vandaag kwam ik er achter dat ik de HD zenders miste boven op mijn extra mediabox.
denk ff belle en dit wordt opgelost tot dat ik een mailtje kreeg van upc dat ik een nieuw contract heb afgesloten.nou dat was net niet de bedoeling want dat had ik al gedaan begin mei..Ik zweete al peentjes denk oh jeee na veel verhalen te hebben gelezen denk straks no horizon on the tv.. Maar even geduldig gebeld uitgelegt en nog een keer uitgelegt en mail hoefde ik niet als verzonden beschouwen en opnieuw signaal doorsturen naar de extra mediabox en alles is weer paletti..Dus zo kan het ook keurig opgelost upc..
 
Ook ik moet zeggen dat ik nogal huiverig was voor de Horizonbox toen ik, nadat ik mijn bestelling had gedaan, allemaal negatieve berichtgeving las.
Nu ik de box in huis heb, is er in een maand tijd één keer een dingetje met haperingen geweest. Dit was een probleem waar iedereen toen mee leek te kampen.
Dus ik ben erg blij met Horizon, zeker met de beeldkwaliteit en het geluid van HD zenders. Bij KPN waar ik vanaf kom noemen ze het ook HD zenders, maar die HD kwaliteit is niets in vergelijking met UPC.
 
Rob D zei:
Bij KPN waar ik vanaf kom noemen ze het ook HD zenders, maar die HD kwaliteit is niets in vergelijking met UPC.

Dat is wel te verklaren.
Bij KPN zijn de streams 4 Mbps voor SD en 8 Mbps voor HD.
Bij UPC is dat respectievelijk 8 en 13 Mbps...
 
Stargazer zei:
Dat is wel te verklaren.
Bij KPN zijn de streams 4 Mbps voor SD en 8 Mbps voor HD.
Bij UPC is dat respectievelijk 8 en 13 Mbps...

Verklaren of niet, je betaald er wel net zo veel of zelfs meer voor bij KPN, terwijl je minder geleverd krijgt.
En dan hebben ze het over supersnel onbeperkt glasvezel.
Nou dan kunnen ze wat mij betreft ook wel minimaal die 8 en 13 Mpbs leveren.

Kortom, degene die ooit nog moet beslissen wat ze nemen....bij glasvezel is het gras echt niet groener.
 
Terug
Bovenaan