Portering zakelijk nummer gaat helemaal mis

Status
Niet open voor verdere reacties.

rvduijn

Forum Gebruiker
Berichten
2
Ik heb op 10 Mei een bestelling bij Ziggo gedaan van Ziggo particulier naar Ziggo zakelijk. Hier heb ik ook mijn KPN ISDN over laten nemen door Ziggo met 2 nummers, zakelijk nummer en zakelijk fax nummer.

Met het aansluiten van de internetverbinding is alles fout gegaan, zeker 15 maal Ziggo aan de lijn gehad hierover, en bij elk gesprek aangegeven dat mijn telefoon het belangrijkste is. gisteren op 9 Juni was de portering, ik zou in eerdere telefoongesprekken hier over in de ochtend gebeld worden. Niet gebeurd! Zelf maar in de avond gebeld, en wat bleek 1 nummer geporteerd. Alleen mijn faxnummer, ook werd mij gemeld dat KPN andere zakelijke nummer nog zeker 2 maanden in werking zou houden. en wat tot mijn verbazing, vandaag 10 Juni zakelijk niet meer bereikbaar, nu net gebeld en krijg je te horen dat het zeker 5 dagen gaat duren.

Nou beste Ziggo, de klacht is al telefonisch doorgegeven, en dit gaat jullie serieus geld kosten, 5 dagen is mijn bedrijf telefonisch niet bereikbaar!!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan