M
m_land
Hallo,
Ik had tot voor kort een telefoonaansluiting bij Tele2.
Recent heb ik een XL pakket gekozen van UPC aangezien ik al tevreden was over mijn UPC digitale televisie.
Mijn nummer wat ik bij Tele2 had heb ik over laten nemen door UPC maar kennelijk is dit niet helemaal goed gegaan.
Als ik met een Vodafone telefoon mijn vaste nummer bel krijg ik prima contact, doe ik het zelfde met mijn T-Mobile telefoon dan krijg ik de mededeling "Dit nummer is niet in gebruik".
Ik heb al contact gehad met de helpdesk van UPC maar deze verwijzen naar T-Mobile, bel ik T-mobile dan wijzen die naar UPC.
Van het kastje naar de muur dus.
Volgens UPC heeft T-Mobile zijn database niet geupdate en volgens T-Mobile heeft UPC iets fout gedaan bij de portering van het nummer.
Wie kan mij vertellen hoe het nu werkelijk zit en bij wie ik moet zijn?
Ik had tot voor kort een telefoonaansluiting bij Tele2.
Recent heb ik een XL pakket gekozen van UPC aangezien ik al tevreden was over mijn UPC digitale televisie.
Mijn nummer wat ik bij Tele2 had heb ik over laten nemen door UPC maar kennelijk is dit niet helemaal goed gegaan.
Als ik met een Vodafone telefoon mijn vaste nummer bel krijg ik prima contact, doe ik het zelfde met mijn T-Mobile telefoon dan krijg ik de mededeling "Dit nummer is niet in gebruik".
Ik heb al contact gehad met de helpdesk van UPC maar deze verwijzen naar T-Mobile, bel ik T-mobile dan wijzen die naar UPC.
Van het kastje naar de muur dus.
Volgens UPC heeft T-Mobile zijn database niet geupdate en volgens T-Mobile heeft UPC iets fout gedaan bij de portering van het nummer.
Wie kan mij vertellen hoe het nu werkelijk zit en bij wie ik moet zijn?