C
cmertens
Hallo forum-leden,
Wij zijn verhuisd en hebben toen besloten om over te stappen van Telfort naar Ziggo alles-in-1.
Bij het bestellen in september heb ik aangegeven dat het nummer geporteerd dient te worden.
Na twee maal met Ziggo gebeld te hebben om te checken of de portering in gang is gezet heb ik Telfort gebeld om mijn abonnement op te zeggen.
1 november hebben we een doe-het-zelf pakket ontvangen, alles netjes geïnstalleerd en na het opvragen van een activatiecode geactiveerd.
Alleen tot op heden ben ik onbereikbaar voor niet-ziggo abonnees.
Met de klantenservice gebeld, alles gecheckt, modem laten resetten etc., maar niets helpt.
Nu ligt het al een week bij een andere afdeling die dit verder gaat uitzoeken, maar ik hoor maar niets van Ziggo.
Ik vraag mij echter af of Ziggo de portering wel goed heeft uitgevoerd.
Bij de OPTA staat mijn nummer nog steeds bij Telfort!?!
Heeft iemand ditzelfde probleem gehad?
Hoe krijg ik Ziggo zover dat ze mijn probleem serieus gaan oppakken?
Ik wordt er een beetje moedeloos van.
Alvast bedankt,
Carlo
Wij zijn verhuisd en hebben toen besloten om over te stappen van Telfort naar Ziggo alles-in-1.
Bij het bestellen in september heb ik aangegeven dat het nummer geporteerd dient te worden.
Na twee maal met Ziggo gebeld te hebben om te checken of de portering in gang is gezet heb ik Telfort gebeld om mijn abonnement op te zeggen.
1 november hebben we een doe-het-zelf pakket ontvangen, alles netjes geïnstalleerd en na het opvragen van een activatiecode geactiveerd.
Alleen tot op heden ben ik onbereikbaar voor niet-ziggo abonnees.
Met de klantenservice gebeld, alles gecheckt, modem laten resetten etc., maar niets helpt.
Nu ligt het al een week bij een andere afdeling die dit verder gaat uitzoeken, maar ik hoor maar niets van Ziggo.
Ik vraag mij echter af of Ziggo de portering wel goed heeft uitgevoerd.
Bij de OPTA staat mijn nummer nog steeds bij Telfort!?!
Heeft iemand ditzelfde probleem gehad?
Hoe krijg ik Ziggo zover dat ze mijn probleem serieus gaan oppakken?
Ik wordt er een beetje moedeloos van.
Alvast bedankt,
Carlo