rogergorissen
Forum Gebruiker
- Berichten
- 3
Al enkele jaren heb ik een Ziggo Alles-in-1-Plus abonnement, dus incl. telefonie. Bij het afsluiten destijds heb ik mijn KPN-nummer niet geporteerd omdat ik die lijn nog nodig had voor mijn alarm.
Onlangs heb ik het alarm laten omzetten naar de Ziggo-lijn. Ik moet nu nog het KPN-nummer laten porteren naar Ziggo, waarbij het Ziggo-nummer vervalt. Dat is niet erg, dat kent niemand en wordt niet gebruikt.
Hoe pak ik dat het beste aan, zodat er zo weinig mogelijk tijd niet bereikbaar ben? Ik heb nl. wel eens gehoord dat je ongeveer een week niet bereikbaar bent op het "oude" (KPN) nummer.
Iemand tips, suggesties over hoe dit aan te pakken?
Bedankt!!
Onlangs heb ik het alarm laten omzetten naar de Ziggo-lijn. Ik moet nu nog het KPN-nummer laten porteren naar Ziggo, waarbij het Ziggo-nummer vervalt. Dat is niet erg, dat kent niemand en wordt niet gebruikt.
Hoe pak ik dat het beste aan, zodat er zo weinig mogelijk tijd niet bereikbaar ben? Ik heb nl. wel eens gehoord dat je ongeveer een week niet bereikbaar bent op het "oude" (KPN) nummer.
Iemand tips, suggesties over hoe dit aan te pakken?
Bedankt!!