Porteren KPN-nummer naar bestaand Ziggo Alles-in-1-plus-abonnement

Status
Niet open voor verdere reacties.

rogergorissen

Forum Gebruiker
Berichten
3
Al enkele jaren heb ik een Ziggo Alles-in-1-Plus abonnement, dus incl. telefonie. Bij het afsluiten destijds heb ik mijn KPN-nummer niet geporteerd omdat ik die lijn nog nodig had voor mijn alarm.

Onlangs heb ik het alarm laten omzetten naar de Ziggo-lijn. Ik moet nu nog het KPN-nummer laten porteren naar Ziggo, waarbij het Ziggo-nummer vervalt. Dat is niet erg, dat kent niemand en wordt niet gebruikt.

Hoe pak ik dat het beste aan, zodat er zo weinig mogelijk tijd niet bereikbaar ben? Ik heb nl. wel eens gehoord dat je ongeveer een week niet bereikbaar bent op het "oude" (KPN) nummer.

Iemand tips, suggesties over hoe dit aan te pakken?

Bedankt!!
 
Je kunt het beste eerst je telefonie opzeggen bij Ziggo (1 maand opzegtermijn), dan hou je dus tv en internet over. Daarna vraag je weer Alles-in-1 aan bij Ziggo, dit keer met nummerbehoud van je KPN-telefoonnummer. Ziggo neemt deze dan over van KPN.

Het omzetten van je telefoonnummer van KPN naar Ziggo, nadat je nieuwe Alles-in-1 abonnement is ingegaan, duurt hooguit 1 dag.
 
Goede suggestie!

Alleen, in de periode dat ik geen telefonie van Ziggo heb heeft het alarm geen telefoonlijn beschikbaar.

Wat voor abonnement heb ik als ik Alles-in-1-plus opzeg en alleen internet en tv over hou? Gaat dat goed bij Ziggo? Niet dat ik dan geen produkt meer heb.

Is er geen manier om met het huidige abonnement een telefoonnummer van een vaste lij. te migreren?



Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk
 
vraag een extra lijn aan, kost €6.50, en kies op het aanvraag formulier voor nummerbehoud. als alles in orde is kun je de eerste lijn opzeggen.
 
vraag een extra lijn aan, kost €6.50, en kies op het aanvraag formulier voor nummerbehoud. als alles in orde is kun je de eerste lijn opzeggen.
Als je bij Ziggo twee telefoonlijnen hebt, is het niet mogelijk om alleen de eerste lijn op te zeggen.
 
Wellicht is het handigste om deze vraag even voor te leggen bij één van de Ziggo Webcare medewerkers die je via een PB in dit forum of via Twitter of Facebook kunt benaderen. Die kunnen meer dan de standaard helpdesk en kunnen je vermoedelijk wel de juiste procedure vertellen.
 
Dank je, ik ga een PB sturen


Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan