• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Portal (nog) niet beschikbaar?

  • Onderwerp starter Onderwerp starter julius
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
J

julius

Ik krijg bij veel verschillende dingen bij ooit gemist de melding portal nog niet beschikbaar. Betekend dit dat mijn cisco niet goed is geactiveerd of heeft iedereen dit? Bij mij werkt op dit moment: history channel en e-entertainment. Bij misdaadnet krijg ik de melding dat ik hier een abonnement op moet nemen, terwijl ik het totale zenderpakket heb. Dit moet toch werken of is dit een fout?
 
Ik krijg bij veel verschillende dingen bij ooit gemist de melding portal nog niet beschikbaar. Betekend dit dat mijn cisco niet goed is geactiveerd of heeft iedereen dit? Bij mij werkt op dit moment: history channel en e-entertainment. Bij misdaadnet krijg ik de melding dat ik hier een abonnement op moet nemen, terwijl ik het totale zenderpakket heb. Dit moet toch werken of is dit een fout?

Ooit gemist werkt nog niet optimaal. Er wordt aan gewerkt.
 
Ooit gemist werkt nog niet optimaal. Er wordt aan gewerkt.
Hoe kan dat nou? Jullie waren toch klaar met testen? Het nieuwe televisie kijken is volgens jullie management toch al begonnen? Als ik jullie CEO Bernard Dijkhuizen mag geloven zijn alle problemen sinds de opening van jullie nieuwe kantoor verleden tijd. Dan heeft hij zeker nog niet het laatste rapport ontvangen over de problemen met Interactieve TV.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan