J
julius
Ik krijg bij veel verschillende dingen bij ooit gemist de melding portal nog niet beschikbaar. Betekend dit dat mijn cisco niet goed is geactiveerd of heeft iedereen dit? Bij mij werkt op dit moment: history channel en e-entertainment. Bij misdaadnet krijg ik de melding dat ik hier een abonnement op moet nemen, terwijl ik het totale zenderpakket heb. Dit moet toch werken of is dit een fout?