P
poiuyt
Om buitenaf op mijn Synology DS211+ NAS te kunnen moet ik bijvoorbeeld poort 5000 opengooien op de horizon. Echter snap ik dit menu niet helemaal. Normaal geef ik gewoon in 5000 ip van nas en tcp en klaar maar hier hebben ze hier over public port range, target ip adres en target port range.
Wat moet ik in invullen? gewoon 5000 pakt die niet.
Wat moet ik in invullen? gewoon 5000 pakt die niet.
Wel een vaag probleem dit, vooral omdat je vorige configuratie prima werkte. Misschien is het wat om de nas als dmz in te stellen, misschien heb je wat aan dit topic. https://ziggoforum.nl/topics/45099/ Als ik dit zo lees houd k mijn Cisco nog maar even.. Wilde dit ook zo laten vanwege de kabels. Succes!