ChelloHans
Forum Gebruiker
- Berichten
- 1
Ik werk met Windows live mail. Mijn Chello account loopt over pop3. Omdat ik gehoord heb dat IMAP veiliger is wilde ik mijn account omzetten naar IMAP. Eenvoudig de instelling pop3 veranderen in IMAP wil niet. Ik heb nu een nieuw account aangemaakt met hetzelfde adres als mijn huidige alleen nu met IMAP en 993 etc. Het resultaat is nu dat ik links in mijn scherm twee adressen zie: Chello (mijn naam) en Chello (mijn naam) (1). Onder het originele adres staan alle mails in de inbox, de verzonden items en de verwijderde tot en met eergisteren. Er komt niets meer bij. Onder het tweede adres komt nu alles binnen. Ik krijg nu wel telkens een foutmelding error 10060 van het originele adres: hij kan niet verbinden met de POP server en noemt server Imap.Ziggo.nl.
Mijn idee voor een oplossing is simpelweg het originele account te verwijderen maar dan ben ik bang dat ik alle mails die nu alleen onder het originele adres staan kwijt raak. Wie weet een oplossing of is het beter om live mail op te doeken en over te gaan op Windows Mail.
Mijn idee voor een oplossing is simpelweg het originele account te verwijderen maar dan ben ik bang dat ik alle mails die nu alleen onder het originele adres staan kwijt raak. Wie weet een oplossing of is het beter om live mail op te doeken en over te gaan op Windows Mail.