• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

pop3 account verwijderd?

  • Onderwerp starter Onderwerp starter Paul-RT
  • Startdatum Startdatum
P

Paul-RT

Afgelopen week kreeg ik ineens foutmeldingen uit "Mailwasher" dat een account niet bereikbaar was.
Na enig onderzoek en proberen, en inloggen op mijn familie account bleek dat er 3 van de 5 pop3-accounts waren verdwenen.
Ik gebeld met de helpdesk, en die hebben het hele verhaal genoteerd, en doorgestuurd naar de td.
De volgende dag meldde zich een td (per voicemail) dat het opgelost zou zijn, en ik mijn hele account weer ter beschikking had.

Echter niets was minder waar.
Ik mis 3 van de 5 accounts. Ook acounts die dagelijks 30 tot 40 gewenste mails ontvangen.
Weer gebeld met de helpdesk, en doorgespeeld tot de super-visor.
Hoe de pop boxen zomaar verdwenen kunnen zijn, weten ze niet. En het oude account herstellen kan niet.
Dit komt pas vrij over 6 maanden.

Ik heb wel nieuwe pop boxen kunnen aanmaken, en daarin mijn oude aliassen kunnen verwerken. Die doen het weer.
Maar email adressen met een normaal streepje invoeren kan niet, hoewel dit op de page wel vermeld wordt. En ik heb ook nog werkende emailadressen met een normaal streepje.

Wij hebben een dubbele achternaam, met een streepje erin. Dit stond voorheen dus ook in het mail-adres, en kan nu niet meer worden aangemaakt.
Maar de emailadressen van de verwijderde accounts zelf, blijven 6 maanden onherstelbaar!
Gevolg: iedereen mailen dat je adres veranderd is.
2e gevolg: Straks weer iedereen mailen omdat ik weg ben bij chello. Dit is namelijk niet de eerste grove fout met mijn account.
Mijn hele account heeft namelijk ook al eens in handen gelegen van een andere klant, met dezelfde achternaam en andere voorletters. Die had dus mijn hele account en password (!!!!) gekregen.

Aan de telefoon kon ik hoogspringen wat ik wilde, maar de database is niet te herstellen ?!
Als er zomaar ineens een softwarefout in komt, is dat toch weer te overschrijven?
En het tijd-klokje van 6 maanden kun je toch voor de gek houden, dat het 6 maanden geleden is gebeurd?!
Lijkt mij niet zo'n moeilijk probleem.

Maar dat ik en mijn vrouw erg boos zijn, mag duidelijk zijn! >:( >:(
Upc-admin reactie?




Zo, dat lucht op. 8)
 
Ik heb hetzelfde gehad, maar dan vorig jaar al.
Bij mij is echter mijn gehele email account verwijdert met als gevolg dat ik mijn originele email adres niet meer kan gebruiken. Al mijn mail die daar binnen kwam kan ik niet meer ophalen.
Het blijkt volgens de helpdesk ook niet mogelijk om dat email adres opnieuw aan te maken (Onkunde of onwil, ik weet het niet).
Ik heb dus nu via een family account een nieuw email adres aan moeten maken.
Ik kan dus NIET meer kiezen: administer your email account
Alleen nog family account.
Is dus wel erg balen :(
Iemand een oplossing?? >:(
 
Topic kick.

Iemand van UPC die wil reageren aub?
 
Bij mij is hetzlefde aan de hand, sinds vorige week is mijn account verwijderd ???
Ik heb dit account al jaren (was ooit @Bart.nl).

Volgens de helpdesk krijg ik binnen 72 uur een reactie...maar tot op heden nog niets gehoord.
Ik wacht nog even af tot morgen...

Ik hoop niet dat ik mijn email account kwijt ben...dat is flink balen dan. :o
 
Nou de brief is inmiddels binnen...en mijn account is gewijzigd.
En die doet het ook niet...we gaan weer ff belluhhhh >:(
 
Heb zojuist precies hetzelfde meegamaakt. Pop-3 servers niet bereikbaar. Gisteren tijdens een 3 uur durend telefoongesprke wist niemand van de helpdesk er iets vanaf. Vandaag blijkt er (bij inderdaad, dezelfde helpdesk) al dagen iets bekend te zijn. Het al zeker een ruime week het probleem dat 80% van mijn verzonden mail niet arriveert!

Ontzettend vriendelijke mensen bij die helpdesk.
Je hebt er alleen helemaal niets aan.

Als je belt, krijg je eerst te horen dat het 10 E-cent p/m kost, en vervolgens wordt je gevraagd mee te doen aan een enquete over de klantvriendelijkheid. Nee, ik wil niet ook nog eens jullie papperige enquete's betalen. Dan kunnen wij iets doen aan de service. Geen woorden maar daden. Hoe moeilijk is deze klacht? Doorsturen naar de 'technische dienst'heeft me echt intussen 5 uur bellen gekost.

Aiaiai.

Nu maar hopen dat die technische dienst wel iets meer van computers afweet dan mijn oma van 83.

No offence. Maar waarvoor dient een helpdesk eigenlijk?
::)

Of storten ze die telefoonkosten gewoon terug als het inderdaad hun fout blijkt te zijn? :o

Weltrusten!
 
Ik heb datzelfde probleem een goed half jaar geleden gehad. Ook mijn gehele account was "per ongeluk"door UPC verwijderd. Na een aantal telefoontjes heb ik, ik meen via de afdeling retentie, de zaak toch binnen een week weer hersteld gekregen, dus originele account en bijbehorend email-adres.. Het is dus wel mogelijk ......
 
Heb dat probleem een maand of twee terug ook gehad. Mijn account en dat van mijn vrouw (beide oude A2000) accounts waren ineens verwijderd. Tevens had UPC ook maar gelijk mijn website die onder een van die accounts hing weggehaald.
'Gelukkig' had UPC twee jaar eerder ook al een fout gemaakt met mijn accounts en heb ik een derde e-mail account gekregen toen ik Digital TV ging afnemen?????
Ik heb onder dat account toen weer de twee verwijderde acounts als family-accounts aan kunnen maken. Mijn website heb ik ook onder dat account kunnen onderbrengen.

Het is dus technisch wel degelijk mogelijk om net verwijderde accounts weer opnieuw aan te maken. Als ze dat niet doen is dat pure onwil.
 
Terug
Bovenaan