P
Paul-RT
Afgelopen week kreeg ik ineens foutmeldingen uit "Mailwasher" dat een account niet bereikbaar was.
Na enig onderzoek en proberen, en inloggen op mijn familie account bleek dat er 3 van de 5 pop3-accounts waren verdwenen.
Ik gebeld met de helpdesk, en die hebben het hele verhaal genoteerd, en doorgestuurd naar de td.
De volgende dag meldde zich een td (per voicemail) dat het opgelost zou zijn, en ik mijn hele account weer ter beschikking had.
Echter niets was minder waar.
Ik mis 3 van de 5 accounts. Ook acounts die dagelijks 30 tot 40 gewenste mails ontvangen.
Weer gebeld met de helpdesk, en doorgespeeld tot de super-visor.
Hoe de pop boxen zomaar verdwenen kunnen zijn, weten ze niet. En het oude account herstellen kan niet.
Dit komt pas vrij over 6 maanden.
Ik heb wel nieuwe pop boxen kunnen aanmaken, en daarin mijn oude aliassen kunnen verwerken. Die doen het weer.
Maar email adressen met een normaal streepje invoeren kan niet, hoewel dit op de page wel vermeld wordt. En ik heb ook nog werkende emailadressen met een normaal streepje.
Wij hebben een dubbele achternaam, met een streepje erin. Dit stond voorheen dus ook in het mail-adres, en kan nu niet meer worden aangemaakt.
Maar de emailadressen van de verwijderde accounts zelf, blijven 6 maanden onherstelbaar!
Gevolg: iedereen mailen dat je adres veranderd is.
2e gevolg: Straks weer iedereen mailen omdat ik weg ben bij chello. Dit is namelijk niet de eerste grove fout met mijn account.
Mijn hele account heeft namelijk ook al eens in handen gelegen van een andere klant, met dezelfde achternaam en andere voorletters. Die had dus mijn hele account en password (!!!!) gekregen.
Aan de telefoon kon ik hoogspringen wat ik wilde, maar de database is niet te herstellen ?!
Als er zomaar ineens een softwarefout in komt, is dat toch weer te overschrijven?
En het tijd-klokje van 6 maanden kun je toch voor de gek houden, dat het 6 maanden geleden is gebeurd?!
Lijkt mij niet zo'n moeilijk probleem.
Maar dat ik en mijn vrouw erg boos zijn, mag duidelijk zijn!

Upc-admin reactie?
Zo, dat lucht op.
Na enig onderzoek en proberen, en inloggen op mijn familie account bleek dat er 3 van de 5 pop3-accounts waren verdwenen.
Ik gebeld met de helpdesk, en die hebben het hele verhaal genoteerd, en doorgestuurd naar de td.
De volgende dag meldde zich een td (per voicemail) dat het opgelost zou zijn, en ik mijn hele account weer ter beschikking had.
Echter niets was minder waar.
Ik mis 3 van de 5 accounts. Ook acounts die dagelijks 30 tot 40 gewenste mails ontvangen.
Weer gebeld met de helpdesk, en doorgespeeld tot de super-visor.
Hoe de pop boxen zomaar verdwenen kunnen zijn, weten ze niet. En het oude account herstellen kan niet.
Dit komt pas vrij over 6 maanden.
Ik heb wel nieuwe pop boxen kunnen aanmaken, en daarin mijn oude aliassen kunnen verwerken. Die doen het weer.
Maar email adressen met een normaal streepje invoeren kan niet, hoewel dit op de page wel vermeld wordt. En ik heb ook nog werkende emailadressen met een normaal streepje.
Wij hebben een dubbele achternaam, met een streepje erin. Dit stond voorheen dus ook in het mail-adres, en kan nu niet meer worden aangemaakt.
Maar de emailadressen van de verwijderde accounts zelf, blijven 6 maanden onherstelbaar!
Gevolg: iedereen mailen dat je adres veranderd is.
2e gevolg: Straks weer iedereen mailen omdat ik weg ben bij chello. Dit is namelijk niet de eerste grove fout met mijn account.
Mijn hele account heeft namelijk ook al eens in handen gelegen van een andere klant, met dezelfde achternaam en andere voorletters. Die had dus mijn hele account en password (!!!!) gekregen.
Aan de telefoon kon ik hoogspringen wat ik wilde, maar de database is niet te herstellen ?!
Als er zomaar ineens een softwarefout in komt, is dat toch weer te overschrijven?
En het tijd-klokje van 6 maanden kun je toch voor de gek houden, dat het 6 maanden geleden is gebeurd?!
Lijkt mij niet zo'n moeilijk probleem.
Maar dat ik en mijn vrouw erg boos zijn, mag duidelijk zijn!

Upc-admin reactie?
Zo, dat lucht op.




