P
pr123
POLL: De Cisco decoder t.o.v de nieuw uit te komen Humax HD-PVR
Ik vraag me af wat ik moet doen
We willen graag een nieuwe decoder kopen maar zitten te twijfelen tussen de Cisco en de nieuw uit te komen Humax HD-PVR
is het aanbod van uitzending gemist en video on demand een beetje goed?
is het bedrag wat je hiervoor moet gaan betalen het waard, of kan je beter gewoon film 1 hebben.
zien jullie nu een voordeel voor de Cisco tov de nieuw uit te komen humax hd-pvr?
het extra moeten betalen om het interactieve gedeelte is voor mij wel een belemmering
het gaat mij vooral om film 1 hd te kunnen opnemen en kijken in hd
en natuurlijk komen er in 2009 meer HD zenders bij.
wie vind de Cisco beter als de Humax hd-pvr en waarom?
of wie vind juist de Humax beter, en waarom dan?
Zelf vind ik de 2x zo grote HD van de Humax een voordeel.
graag reacties.
Kan iemand van Ziggo iets over beeldkwaliteit van de beide decoders vertellen?
Dit zijn de decoders
Cisco :
https://www.hdtvnieuws.nl/hdtv/casema-kiest-voor-de-atlantic-explorer-8455dvb-hdtv-recorder/
en wordt hier besproken:
https://ziggo-gebruikers.nl/forum/forumdisplay.php?f=123
zo ziet de nieuwe Humax eruit
https://www.humaxdigital.com/global/products/product_stb_satellite_foxsat-hdr.asp
en wordt hier besproken:
https://ziggo-gebruikers.nl/forum/showthread.php?t=14066
Ik vraag me af wat ik moet doen
We willen graag een nieuwe decoder kopen maar zitten te twijfelen tussen de Cisco en de nieuw uit te komen Humax HD-PVR
is het aanbod van uitzending gemist en video on demand een beetje goed?
is het bedrag wat je hiervoor moet gaan betalen het waard, of kan je beter gewoon film 1 hebben.
zien jullie nu een voordeel voor de Cisco tov de nieuw uit te komen humax hd-pvr?
het extra moeten betalen om het interactieve gedeelte is voor mij wel een belemmering
het gaat mij vooral om film 1 hd te kunnen opnemen en kijken in hd
en natuurlijk komen er in 2009 meer HD zenders bij.
wie vind de Cisco beter als de Humax hd-pvr en waarom?
of wie vind juist de Humax beter, en waarom dan?
Zelf vind ik de 2x zo grote HD van de Humax een voordeel.
graag reacties.
Kan iemand van Ziggo iets over beeldkwaliteit van de beide decoders vertellen?
Dit zijn de decoders
Cisco :
https://www.hdtvnieuws.nl/hdtv/casema-kiest-voor-de-atlantic-explorer-8455dvb-hdtv-recorder/
en wordt hier besproken:
https://ziggo-gebruikers.nl/forum/forumdisplay.php?f=123
zo ziet de nieuwe Humax eruit
https://www.humaxdigital.com/global/products/product_stb_satellite_foxsat-hdr.asp
en wordt hier besproken:
https://ziggo-gebruikers.nl/forum/showthread.php?t=14066
Laatst bewerkt door een moderator: