- Berichten
- 544
- Internet
- Ziggo
- Digitale TV
- Ziggo
Hallo,
20-10-2008: Web wijzigingsformulier ingevuld voor update van Plus naar Extra
20-10-2008: wij hebben je wijzigingsverzoek in goede orde ontvangen ([email protected])
26-10-2008: contact formulier: hoe staat het met de wijziging?
27-102008: onderstaand antwoord: (Ziggo klantenservice ([email protected])
Geachte heer,
Via de website heeft u een vraag gesteld over uw alles in 1 pakket.
Volgens onze gegevens heeft u nu een alles in 1 plus pakket. Er is niets bekend over een wijziging naar een alles in 1 extra abonnement. Wij verzoeken u daarom met 0900-0730 (lokaal tarief) om u wijziging alsnog door te geven.
Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geinformeerd.
Heeft u nog vragen? Onze Klantenservice staat voor u klaar op 0900-1884 (lokaal tarief). U bereikt ons op werkdagen van 08.00 uur tot 22.00 uur en op zaterdag en zondag van 09.00 uur tot 22.00 uur. Natuurlijk kunt u altijd terecht op www.ziggo.nl voor het laatste nieuws, het weer, entertainment en meer. Bent u al bekend met Thuishelp? Hiermee kunt u via de computer onder andere gemakkelijk en gratis chatten met onze Klantenservice.Klik hier voor meer informatie.
Met vriendelijke groet,
CendrisBSC-Callcenter-CS, 047 Agent
Afdeling Klantenservice
Contact opgenomen met 0900-0730: Neen meneer ik kan alleen maar nieuwe abonnementen verwerken.
U moet contact opnemen met 0900-0740 optie 2,3
Krijg erg vriendelijke jongedame aan de telefoon die herhaalde malen navraag moet doen hoe zij die wijziging moet aanbrengen.
Uiteindelijk deelt ze mij mede dat de wijziging is doorgevoerd en dat ik binnen 48 uur hiervan gebruik kan maken.
Verbetert zich zelf later en zegt dat de nieuwe snelheid pas per 1 december 2008 in gaat.
Zo ben je al met al een 30 tal minuten verder aan de telefoon zonder enige zekerheid of nu alles wel geregeld is.
Kan één van de actieve Ziggo medewerkers op dit forum mij uit de droom helpen wat de status van de wijziging is?
Nadere gegevens uiteraard per p.b. beschikbaar.
Vr. gr.
Internetter.
20-10-2008: Web wijzigingsformulier ingevuld voor update van Plus naar Extra
20-10-2008: wij hebben je wijzigingsverzoek in goede orde ontvangen ([email protected])
26-10-2008: contact formulier: hoe staat het met de wijziging?
27-102008: onderstaand antwoord: (Ziggo klantenservice ([email protected])
Geachte heer,
Via de website heeft u een vraag gesteld over uw alles in 1 pakket.
Volgens onze gegevens heeft u nu een alles in 1 plus pakket. Er is niets bekend over een wijziging naar een alles in 1 extra abonnement. Wij verzoeken u daarom met 0900-0730 (lokaal tarief) om u wijziging alsnog door te geven.
Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geinformeerd.
Heeft u nog vragen? Onze Klantenservice staat voor u klaar op 0900-1884 (lokaal tarief). U bereikt ons op werkdagen van 08.00 uur tot 22.00 uur en op zaterdag en zondag van 09.00 uur tot 22.00 uur. Natuurlijk kunt u altijd terecht op www.ziggo.nl voor het laatste nieuws, het weer, entertainment en meer. Bent u al bekend met Thuishelp? Hiermee kunt u via de computer onder andere gemakkelijk en gratis chatten met onze Klantenservice.Klik hier voor meer informatie.
Met vriendelijke groet,
CendrisBSC-Callcenter-CS, 047 Agent
Afdeling Klantenservice
Contact opgenomen met 0900-0730: Neen meneer ik kan alleen maar nieuwe abonnementen verwerken.
U moet contact opnemen met 0900-0740 optie 2,3
Krijg erg vriendelijke jongedame aan de telefoon die herhaalde malen navraag moet doen hoe zij die wijziging moet aanbrengen.
Uiteindelijk deelt ze mij mede dat de wijziging is doorgevoerd en dat ik binnen 48 uur hiervan gebruik kan maken.
Verbetert zich zelf later en zegt dat de nieuwe snelheid pas per 1 december 2008 in gaat.
Zo ben je al met al een 30 tal minuten verder aan de telefoon zonder enige zekerheid of nu alles wel geregeld is.
Kan één van de actieve Ziggo medewerkers op dit forum mij uit de droom helpen wat de status van de wijziging is?
Nadere gegevens uiteraard per p.b. beschikbaar.
Vr. gr.
Internetter.
postcode/huisnummer/naam. De snelheden in het voormalige @Home gebied laten nog te wensen over. Dit heeft te maken met capaciteitsproblemen.
ops: