PM terugsturen via je email

Status
Niet open voor verdere reacties.
Berichten
3.732
Internet
  1. Odido
Digitale TV
  1. Odido
Hoi iedereen

Ik heb weleens een gedoe met het terugsturen van een PM, iedere keer als ik een PM binnenkrijg krijg ik deze op me email. Maar soms vergeet ik om op de link te drukken om hem te beantwoorden en dat ik dan gewoon een mail terug stuur naar no reply

Dus is het misschien handig (mits het mogelijk is) dat je bijvoorbeeld een bericht kan terug sturen naar zijn profiel via je email adres
 
Je kan toch ook gewoon vanuit de berichtensectie hier op het forum de binnengekomen PM benaderen en van daaruit beantwoorden? Of bedoel je dat niet? Via de mail kan je natuurlijk geen PM versturen.
 
Dat kan inderdaad ook maar dat bedoel ik niet

Om het even te verduidelijken/

Ik mail altijd met me gmail
Maar als ik nou een PM ontvang krijg ik op me gmail een bericht van UPC forum(Chelloo.nl) dat ik een PM heb ontvangen maar ik ga soms en misschien ook andere de mist in om dan direct te antwoorden met me gmail aangezien je dat natuurlijk gewend ben

Maar of dat mogelijk is weet ik niet
 
Voor zover ik weet kan dat niet.
Je moet gewoon inloggen hier en dan antwoorden.
sommige hebben hun email ingevuld op hun profiel en dan kan je mailen via gmail.
anders kan het niet.
 
Nee, dat kan niet. Een PM wordt verstuurd in een gesloten systeem en dat kan dus niet via de mail.
 
Maar zou het wel kunnen misschien dat de admin of mod hierop kan reageren
 
Je kan het beste René doen.
Uit ervaring jtech ;)

Ik denk dat het niet kan hoor, het is zoals jtech al zei gesloten via het forum dus kleine kans dat dit kan.
 
davy16 zei:
Ik denk dat het niet kan hoor, het is zoals jtech al zei gesloten via het forum dus kleine kans dat dit kan.
Ja misschien wel misschien niet proberen kan altijd
 
E-mail adressen verspreiden via het forum zitten de meeste leden niet op te wachten denk ik zo.
Een gesloten systeem is zo gek nog niet.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan