• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Pluim voor het WEB-team

  • Onderwerp starter Onderwerp starter JohanHDrent
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
J

JohanHDrent

Bij deze wil ik een pluim uitdelen aan de mensen van het WEB team van Ziggo.

Ook ik had veel problemen met het aanmelden van een alles in 1 pakket. Vanaf 26 mei, het moment van aanvraag, ging er van alles mis, en kreeg je van elke medewerker bij de klantenservice een totaal verschillend antwoord.

Na veel ellende werkte alles uiteindelijk.
Ik bleef echter met veel frustraties en met een kostenpost (oa mobiele telefoonkosten) zitten.
Dus maar weer eens een klacht opgestuurd. (dit alles staat hier wel op het forum vermeld)

Afgelopen donderdag een telefoontje van een allervriendelijkste dame van het WEB-team gehad. Een zeer prettig gesprek gevoerd en zonder poeha gewoon een voorstel gekregen omtrent mijn problemen en compensatie.
Niks geen gezeur, gewoon daden.

En heden ontving ik, heel netjes, een bevestiging van de gemaakte afspraken met de post.

Natuurlijk is het triest, dat het zover moest komen, maar men heeft eindelijk voor een goede, snelle oplossing gekozen.

DUS HULDE AAN DE MEDEWERKERS VAN HET WEBTEAM
 
Mooi dat het goed kan gaan :)
Ik heb vandaag telefoon aangevraagd, met nummer behoud.
Vriendelijke dame heeft me geholpen, zelfs gelachen :)
Hopelijk kan ik straks ook zeggen dat het goed is gegaan, ik heb er alle vertrouwen in.

Het was trouwens @Home waar ik zaken mee gedaan heb.
 
Mooi dat het goed kan gaan :)
Ik heb vandaag telefoon aangevraagd, met nummer behoud.
Vriendelijke dame heeft me geholpen, zelfs gelachen :)
Hopelijk kan ik straks ook zeggen dat het goed is gegaan, ik heb er alle vertrouwen in.

Het was trouwens @Home waar ik zaken mee gedaan heb.

Dan komt het wel goed.

Had ook wat laatst een storing toen zei de mensen aan de telefoon zelf (monteur) met @Home 8-) ipv Ziggo.
 
Webteam pluim

Bij deze wil ik een pluim uitdelen aan de mensen van het WEB team van Ziggo.

Ook ik had veel problemen met het aanmelden van een alles in 1 pakket. Vanaf 26 mei, het moment van aanvraag, ging er van alles mis, en kreeg je van elke medewerker bij de klantenservice een totaal verschillend antwoord.

Na veel ellende werkte alles uiteindelijk.
Ik bleef echter met veel frustraties en met een kostenpost (oa mobiele telefoonkosten) zitten.
Dus maar weer eens een klacht opgestuurd. (dit alles staat hier wel op het forum vermeld)

Afgelopen donderdag een telefoontje van een allervriendelijkste dame van het WEB-team gehad. Een zeer prettig gesprek gevoerd en zonder poeha gewoon een voorstel gekregen omtrent mijn problemen en compensatie.
Niks geen gezeur, gewoon daden.

En heden ontving ik, heel netjes, een bevestiging van de gemaakte afspraken met de post.

Natuurlijk is het triest, dat het zover moest komen, maar men heeft eindelijk voor een goede, snelle oplossing gekozen.

DUS HULDE AAN DE MEDEWERKERS VAN HET WEBTEAM

Hier dezelfde ervaring. Na veel fouten, verkeerde voorlichting en irritatie is alles nu keurig opgelost door Webcare. Met compensatie en als extraatje afgelopen Zaterdag een bloemetje.
Ik stond niet te springen om na zo`n 10 jaar tevreden @Home gebruik over te stappen naar ADSL en gelukkig is daar nu ook geen reden meer voor.
Nu nog even de verhoogde snelheden :lol:
 
Uit eindelijk komt alles goed:):):):)

Ik heb 7 weken moeten wachten op telefoon en mail account. 3 weken op mijn decoder.

Maar nu, nu werkt alles super:):):)


Ik ben ook zo blij:):)

Abyss
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan