J
JohanHDrent
Bij deze wil ik een pluim uitdelen aan de mensen van het WEB team van Ziggo.
Ook ik had veel problemen met het aanmelden van een alles in 1 pakket. Vanaf 26 mei, het moment van aanvraag, ging er van alles mis, en kreeg je van elke medewerker bij de klantenservice een totaal verschillend antwoord.
Na veel ellende werkte alles uiteindelijk.
Ik bleef echter met veel frustraties en met een kostenpost (oa mobiele telefoonkosten) zitten.
Dus maar weer eens een klacht opgestuurd. (dit alles staat hier wel op het forum vermeld)
Afgelopen donderdag een telefoontje van een allervriendelijkste dame van het WEB-team gehad. Een zeer prettig gesprek gevoerd en zonder poeha gewoon een voorstel gekregen omtrent mijn problemen en compensatie.
Niks geen gezeur, gewoon daden.
En heden ontving ik, heel netjes, een bevestiging van de gemaakte afspraken met de post.
Natuurlijk is het triest, dat het zover moest komen, maar men heeft eindelijk voor een goede, snelle oplossing gekozen.
DUS HULDE AAN DE MEDEWERKERS VAN HET WEBTEAM
Ook ik had veel problemen met het aanmelden van een alles in 1 pakket. Vanaf 26 mei, het moment van aanvraag, ging er van alles mis, en kreeg je van elke medewerker bij de klantenservice een totaal verschillend antwoord.
Na veel ellende werkte alles uiteindelijk.
Ik bleef echter met veel frustraties en met een kostenpost (oa mobiele telefoonkosten) zitten.
Dus maar weer eens een klacht opgestuurd. (dit alles staat hier wel op het forum vermeld)
Afgelopen donderdag een telefoontje van een allervriendelijkste dame van het WEB-team gehad. Een zeer prettig gesprek gevoerd en zonder poeha gewoon een voorstel gekregen omtrent mijn problemen en compensatie.
Niks geen gezeur, gewoon daden.
En heden ontving ik, heel netjes, een bevestiging van de gemaakte afspraken met de post.
Natuurlijk is het triest, dat het zover moest komen, maar men heeft eindelijk voor een goede, snelle oplossing gekozen.
DUS HULDE AAN DE MEDEWERKERS VAN HET WEBTEAM
