M
mkur
Mijn oma van 95 jaar heeft nog analoge TV en kijkt regelmatig de 2 Belgische zenders.
Sinds een paar dagen storen deze plotseling (op beide TV's) terwijl de andere zenders nergens last van hebben.
Ziggo gebeld welke aangeeft geen storing te hebben en het wellicht aan de bekabeling/ spliter binnen huis ligt maar dit lijkt mij niet logisch want waarom doen alleen de Belgische zender dit en de rest niet??
Hebben jullie een idee?
Sinds een paar dagen storen deze plotseling (op beide TV's) terwijl de andere zenders nergens last van hebben.
Ziggo gebeld welke aangeeft geen storing te hebben en het wellicht aan de bekabeling/ spliter binnen huis ligt maar dit lijkt mij niet logisch want waarom doen alleen de Belgische zender dit en de rest niet??
Hebben jullie een idee?