• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Playstion 3 draadloos met een thomson870U,......kan iemand mij hierbij helpen?

  • Onderwerp starter Onderwerp starter Dutchie_1965
  • Startdatum Startdatum
D

Dutchie_1965

Help!!!!,.......ik heb sinds kort een Thomson870U via UPC en wil nu de playstation daar draadloos op hebben maar dit wil niet lukken,..... de playstation wil de wpa code maar niet accepteren terwijl deze toch echt goed is
 
Houd je er rekening mee dat het eea hoofdletter gevoelig is?
Je moet de code dus letterlijk intypen.
 
Terug
Bovenaan