• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Playstation - cod4 heeft vertragingen.

  • Onderwerp starter Onderwerp starter zasde34
  • Startdatum Startdatum
Z

zasde34

Wie speelt er hier cod4 op de playatation 3 en heeft ook last van vertragingen?
 
ik heb er geen last van,heb je verbinding getest of die goed is ,heb je nat type 2?en soms is het gewoon druk.groetjes
 
barrychello zei:
ik heb er geen last van,heb je verbinding getest of die goed is ,heb je nat type 2?en soms is het gewoon druk.groetjes

Ja alles is oke, en vaak gaat het ook goed, denk zelf dat het aan de game servers ligt als chello goed werkt.
 
Terug
Bovenaan