• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Platform vs. I-TV

Status
Niet open voor verdere reacties.

OmeJoop

Forum Gebruiker
Berichten
92
Ben ik nou de enige die sinds 12 dec. 2012 (grap van Ziggo?) geen uitzending gemist updates krijg? Is het Platform nu officieel opgeheven?

Interactief loopt nog vaak vast en navigatie is nog verre van perfectie!

Zal mijn probleem wel weer zijn :evil:
 
Ben ik nou de enige die sinds 12 dec. 2012 (grap van Ziggo?) geen uitzending gemist updates krijg? Is het Platform nu officieel opgeheven?

Interactief loopt nog vaak vast en navigatie is nog verre van perfectie!

Zal mijn probleem wel weer zijn :evil:

Het is niet alleen jouw probleem. Mijn Humax heeft sinds woensdag 12 december ook geen updates meer gekregen van uitzending gemist. Ik heb al een fabriekreset gedaan maar het is niet aan de gang te krijgen.


Op onze Cisco recorder in de slaapkamer zijn er geen problemen met updates. Dus aan uitzending gemist ligt het niet.
 
Ben ik nou de enige die sinds 12 dec. 2012 (grap van Ziggo?) geen uitzending gemist updates krijg? Is het Platform nu officieel opgeheven?

Interactief loopt nog vaak vast en navigatie is nog verre van perfectie!

Zal mijn probleem wel weer zijn :evil:
Nee Oma Joop ik heb dit ook opgemerkt met V1.00.24. Er is nog geen melding dat je de nieuwe versie V1.00.29 moet installeren, maar ik denk dat dit wel raadzaam is.
De oude zou best wel eens niet meer ondersteund kunnen worden. Ik geef toe dat ze daar dan melding van moeten maken.
Misschien wil Anoniem vertellen waarom er geen TV gemist is bijgewerkt na 12-12-2012.

Gerard.
 
Nee Oma Joop ik heb dit ook opgemerkt met V1.00.24. Er is nog geen melding dat je de nieuwe versie V1.00.29 moet installeren, maar ik denk dat dit wel raadzaam is.
De oude zou best wel eens niet meer ondersteund kunnen worden. Ik geef toe dat ze daar dan melding van moeten maken.

Misschien wil Anoniem vertellen waarom er geen TV gemist is bijgewerkt na 12-12-2012.

Gerard.

Ik heb in oktober V1.00.29 geïnstalleerd. Tot 12-12-2012 heeft die geen problemen gegeven.
 
Ik heb in oktober V1.00.29 geïnstalleerd. Tot 12-12-2012 heeft die geen problemen gegeven.
Beste Mark en Ome Joop,

Ik heb zo juist V1.00.29 geinstalleerd, en daar wordt TV Gemist idd wel ondersteund, waarschijnlijk zal men binnen afzienbare tijd melding maken van hoe en wat.

Als je ITV/VOD V1.00.29 wil gebruiken kan dit tot op heden alleen door verbinding op te roepen met de rode knop (die van de vier kleuren).
De eerste keer moet je een menu doorlopen en dan steeds volgende.
Alles werkt met OK en pijltjes toetsen. Op het einde als je klaar bent moet je even uit het menu door weer op de rode knop te drukken.

Hierna kan je de rode toets indrukken en krijg je vrij vlot verbinding met ITV/VOD, wat een mooie uitstraling heeft, maar nog wel enige tijd nodig heeft om het systeem te leren kennen. Alles werkt wel lekker soepel en snel.
Op het eerste gezicht lijkt het mij omslachtig (lange weg) als je iets zoekt, b.v. NED1 Kassa, probeer het eens en geef je reactie. Bij de oude ITV/VOD was dit simpeler, overigens is deze versie d.m.v. Portal nog steeds oproepbaar.

Je moet vooral oppassen dat je niet te gauw doorklikt, want voor dat je het weet heb je iets besteld, waar je misschien geen zin in hebt.

Op dit moment wordt het nog niet ondersteund, maar plaats ik toch een opmerking:
Tijdens het kiezen van een aflevering of programma is er rechts onder bijna in de hoek een witte stip, die steeds oplicht bij een handeling, dit vind ik vervelend en hoort niet, kan later bij plasma retentie of erger veroorzaken.

De Favorieten binnen ITV/VOD zijn volgens mij ook nog niet instelbaar, heb op de Hartjesknop geklikt maar werkt niet, misschien anders?

Gerard.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Feit blijft dat er een link tussen beide platforms is .... bestel eens een film/serie op het Platform en ga een dag later op I-TV ... dan zie je dat rechten daar gewoon nog bestaan (op eerste scherm zelfs!)


Blij dat ik niet in die Pilot zit! wat een bagger! :giveup:
 
Feit blijft dat er een link tussen beide platforms is .... bestel eens een film/serie op het Platform en ga een dag later op I-TV ... dan zie je dat rechten daar gewoon nog bestaan (op eerste scherm zelfs!)


Blij dat ik niet in die Pilot zit! wat een bagger! :giveup:
Dit is niet vreemd, het aanbod is hetzelfde gebleven, zelfde films, series programma's TV Gemist noem maar op, het zit alleen in een ander jasje.
Of je daar nu blij mee bent is aan de testers om daarop te reageren, wat makkelijker en of beter kan.
Dus als je iets besteld hebt kan je het in beide platforms afspelen.
Maar je moet toch toegeven dat het er fraai uitziet met al die doos frontjes soms wel niet op z'n plaats als het een zender of uitzending betreft, maar dat zit in het systeem verwerkt en vergt anders nog meer moeilijk programmeren. Ook werkt alles als je op de pijltjes knoppen en of OK knop drukt. Dus.......

En waar het om ging in dit nieuwe platform kan je alles wel up to date oproepen.

Gerard.
 
Ben ik nou de enige die sinds 12 dec. 2012 (grap van Ziggo?) geen uitzending gemist updates krijg? Is het Platform nu officieel opgeheven?

Interactief loopt nog vaak vast en navigatie is nog verre van perfectie!

Zal mijn probleem wel weer zijn :evil:

Nee hier ook uitzending gemist in I-TV 1.0 maar bijgewerkt tot Woensdag 12 December Humax 5200

Gr.Arno
 
Dit is niet vreemd, het aanbod is hetzelfde gebleven, zelfde films, series programma's TV Gemist noem maar op, het zit alleen in een ander jasje.

<knip>

En waar het om ging in dit nieuwe platform kan je alles wel up to date oproepen.

Gerard.

Ik heb het net getest en het werkt inderdaad. Maar wat een hopeloze interface. Ik moest minstens 30 keer op een knop drukken om het schaatsen van gistermiddag op Nederland 1 te vinden.

Het punt is natuurlijk dat uitzending gemist niet meer up to date is sinds 12 december 2012. Het aanbod is dus niet gelijk.

Ik wil simpelweg dat uitzending gemist weer gaat werken via de groene knop TV portal. De rest kan me (eigenlijk) gestolen worden.
 
Ik heb het net getest en het werkt inderdaad. Maar wat een hopeloze interface. Ik moest minstens 30 keer op een knop drukken om het schaatsen van gistermiddag op Nederland 1 te vinden.

Het punt is natuurlijk dat uitzending gemist niet meer up to date is sinds 12 december 2012. Het aanbod is dus niet gelijk.

Ik wil simpelweg dat uitzending gemist weer gaat werken via de groene knop TV portal. De rest kan me (eigenlijk) gestolen worden.
Dit is volgens mij zolang het nieuwe platform getest wordt, er kunnen nog wijzigingen komen, maar het is idd een lange weg, maar ook uitgebreider.
Je kian ook iets opzoeken door de naam in te toetsen, vaak maar een gedeelte.
Misschien moet je ook nog wennen aan zoeken, want je gaat naar TV en ziet daarna een menubalk met TV Gemist, je kunt dan voor de betreffende zender, dag, of programma zoeken kiezen. Het bied dus meer mogelijkheden.

Gerard.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan