Ben ik nou de enige die sinds 12 dec. 2012 (grap van Ziggo?) geen uitzending gemist updates krijg? Is het Platform nu officieel opgeheven?
Interactief loopt nog vaak vast en navigatie is nog verre van perfectie!
Zal mijn probleem wel weer zijn :evil:
Nee Oma Joop ik heb dit ook opgemerkt met V1.00.24. Er is nog geen melding dat je de nieuwe versie V1.00.29 moet installeren, maar ik denk dat dit wel raadzaam is.Ben ik nou de enige die sinds 12 dec. 2012 (grap van Ziggo?) geen uitzending gemist updates krijg? Is het Platform nu officieel opgeheven?
Interactief loopt nog vaak vast en navigatie is nog verre van perfectie!
Zal mijn probleem wel weer zijn :evil:
Nee Oma Joop ik heb dit ook opgemerkt met V1.00.24. Er is nog geen melding dat je de nieuwe versie V1.00.29 moet installeren, maar ik denk dat dit wel raadzaam is.
De oude zou best wel eens niet meer ondersteund kunnen worden. Ik geef toe dat ze daar dan melding van moeten maken.
Misschien wil Anoniem vertellen waarom er geen TV gemist is bijgewerkt na 12-12-2012.
Gerard.
Beste Mark en Ome Joop,Ik heb in oktober V1.00.29 geïnstalleerd. Tot 12-12-2012 heeft die geen problemen gegeven.
Dit is niet vreemd, het aanbod is hetzelfde gebleven, zelfde films, series programma's TV Gemist noem maar op, het zit alleen in een ander jasje.Feit blijft dat er een link tussen beide platforms is .... bestel eens een film/serie op het Platform en ga een dag later op I-TV ... dan zie je dat rechten daar gewoon nog bestaan (op eerste scherm zelfs!)
Blij dat ik niet in die Pilot zit! wat een bagger! :giveup:
Ben ik nou de enige die sinds 12 dec. 2012 (grap van Ziggo?) geen uitzending gemist updates krijg? Is het Platform nu officieel opgeheven?
Interactief loopt nog vaak vast en navigatie is nog verre van perfectie!
Zal mijn probleem wel weer zijn :evil:
Dit is niet vreemd, het aanbod is hetzelfde gebleven, zelfde films, series programma's TV Gemist noem maar op, het zit alleen in een ander jasje.
<knip>
En waar het om ging in dit nieuwe platform kan je alles wel up to date oproepen.
Gerard.
Dit is volgens mij zolang het nieuwe platform getest wordt, er kunnen nog wijzigingen komen, maar het is idd een lange weg, maar ook uitgebreider.Ik heb het net getest en het werkt inderdaad. Maar wat een hopeloze interface. Ik moest minstens 30 keer op een knop drukken om het schaatsen van gistermiddag op Nederland 1 te vinden.
Het punt is natuurlijk dat uitzending gemist niet meer up to date is sinds 12 december 2012. Het aanbod is dus niet gelijk.
Ik wil simpelweg dat uitzending gemist weer gaat werken via de groene knop TV portal. De rest kan me (eigenlijk) gestolen worden.