• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Plakband voor sneller zappen?

  • Onderwerp starter Onderwerp starter zoef94
  • Startdatum Startdatum
Z

zoef94

Mijn schoonvader heeft HDTV met DVR, en heeft daarom zo'n zwarte decoder in huis staan.

Nu had hij laatst problemen met zijn telefoon en is daarvoor een monteur van UPC langs geweest. Deze was nogal enthousiast en heeft m'n schoonvader ook nog wat tips voor z'n LCD-TV en UPC mediabox meegegeven.

Een van die tips was om de UPC-decoder (het AB ontvangstpunt) af te plakken met doorzichtig tape/plakband. Hierdoor zou er sneller gezapt kunnen worden :o

Wat is er waar van dit verhaal? M'n schoonvader zegt dat het wel iets sneller gaat, maar of dat nou komt doordat je er op gaat letten of dat het werkelijk sneller is....
 
https://ziggoforum.nl/topics/18471/
https://ziggoforum.nl/topics/24234/

Veel leesplezier.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Nou, het is (voor zover ik weet) niet zo dat ie problemen heeft met zappen, maar het werd hem als tip verteld om nog sneller te zappen...
 
sylvester(rr) zei:
https://ziggoforum.nl/topics/18471/
https://ziggoforum.nl/topics/24234/

Veel leesplezier.

Het wordt de allerhoogste tijd voor wat stickies in dit forum.

Net als discussie's over "op welke resolutie moet de box" komt de a.b. discussie ook 130
keer per jaar terug. ::)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Apple740 zei:
Het wordt de allerhoogste tijd voor wat stickies in dit forum.

Net als discussie's over "op welke resolutie moet de box" komt de a.b. discussie ook 130
keer per jaar terug. ::)
Ik moet eens een keer de wiki aanvullen. :P
 
Ik had uiteraard alvorens dit topic te starten even de zoekfunctie gebruikt, maar kwam in mijn ogen alleen maar problemen tegen met de afstandbediening icm de HDTV-DVR mediabox.

Dit topic was meer bedoeld om reacties te krijgen op het voorstel van de UPC-monteur om plakband op je mediabox te plakken om het zappen te verbeteren....

Mijn excuses als mijn zoekacties niet doortastend genoeg waren... :-\
 
Terug
Bovenaan