• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Pioneer PDA-V100HD

  • Onderwerp starter Onderwerp starter oostpool16
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
O

oostpool16

Ik heb deze scart upschaler in de winkel gezien
Hij gaf bij een pioneer plasma een prachtig beeld
Is dit ook zo bij de siemens
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Nu ja. In principe doet een upscaler het input kanaal aanpassen. Ik zie niet in dat er veel verschil zou moeten zijn met de diversie decoders, tenzij een input sinaal gewoon erg slecht is. Hou er trouwens wel rekening mee dat elke HD tv aan upscalen doet en dat het goede beeld ook aan de tv kan liggen.
 
Ik heb de Pioneer PDA-V100HD gekocht hij koste 450 euro
de scaler van dat apperaat doet het veel beter dan die van de tv
IK heb een Philips tv 32PFL7762D/12
Het beeld via HDMI is veel rustiger hij werkt minder bij
de gezichten glimmen ietsje meer omdat er geen beeld ruis is
Later wil ik een grotere tv kopen
Omdat uit te testen heb ik die HDMI SCART schaler gekocht
IK vond dat apperaat wel duur maar het heeft wel toegevoegde waarde
een tv koopje niet voor enkele jaren je zit eraan vast
Ook de siemens M750 geeft een mooi beeld
576P 720P 1080I dat kun je instellen
IK hoop dat je op de hoogte gesteld ben door deze gegevens
Gaarne wil ik een verslag hoe de sisca atlanta een normaal TV signaal opschaald of je dan ook een beter beeld krijgt

Oostpool16
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan