J
Johnraccoon
Sinds deze maand en vooral laatste dagen veel te hoge ping.
Ik heb al gekeken bij overbuurman deze heeft ping 18ms (netjes)
Ik heb router (asus) en modem al tijdje van stroom gehad. Ik de kabels allemaal nagekeken. Ik had ook niets veranderd.

Ik heb abo: 25up/2,5 down
wie kan mij helpen met dit probleem
Ik heb al gekeken bij overbuurman deze heeft ping 18ms (netjes)
Ik heb router (asus) en modem al tijdje van stroom gehad. Ik de kabels allemaal nagekeken. Ik had ook niets veranderd.


Ik heb abo: 25up/2,5 down
wie kan mij helpen met dit probleem
