Ziggo WebTeam Jelle
Forum Gebruiker
- Berichten
- 1.533
Ik heb het webcare team via facebook een bericht gestuurd... in de hoop dat ze mij hierbij verder kunnen helpen.
Bedankt voor jullie hulp!
Mocht het webcare team weer niet reageren... Zit er niks anders op dan Ziggo maar weer te bellen.
Ziggo-gebruikers.nl vindt ik een uiterst goede website. Als ik het hier een rating moest geven : 9/10.
Ziggo klantenservice is mij tot nu toe slecht bevallen... Het webcare team is bijna niet bereikbaar.. Vraag me ook echt af wat zij tijdens hun werk doen..!!
In totaal al over een half uur met ziggo aan de telefoon gehangen zonder resultaat...
Beetje radeloos wat ik hier nog aan kan doen.
In ieder geval, bedankt ziggo-gebruikers voor jullie hulp!!
We hebben (aan de hand van je ip adres) naar je verbinding gekeken. We zien dat er echo ontstaat welke dit probleem kan veroorzaken. Dit kan veroorzaakt worden door slechte verbindingen, bijvoorbeeld tussen modem en hoofdaansluiting, de groene kabel en de hoofdaansluiting (hiervoor moet je de wandcontactdoos losschroeven om dit te kunnen controleren) of de groene kabel in de tuin of onder de stoep, welke naar de eindversterker bij jou in de straat loopt is beschadigd. Je kan ook de klantenservice bellen (de laatst genoemde oorzaak kun je zelf overigens ook niet controleren) om een monteursafspraak te maken. Ik zal een notitie achterlaten met onze bevindingen en verzoek om een monteur in te plannen, wanneer je belt.