G
goggo
hallo
wij hebben nu ongeveer 3 toestellen van de philips 4000 serie geplaatst en tot nu toe gaat die serie bij ons niet lekker. De volgende problemen doen zich voor: digitaal wordt helemaal niet herkend en als hij bij een toestel wel doet, kun je bij teletext niet de subpagina's krijgen.
Zijn er meer mensen die deze problemen herkennen?
de laatste software is volgens mij van september.
.
vr gr teun (verkoper expert)
wij hebben nu ongeveer 3 toestellen van de philips 4000 serie geplaatst en tot nu toe gaat die serie bij ons niet lekker. De volgende problemen doen zich voor: digitaal wordt helemaal niet herkend en als hij bij een toestel wel doet, kun je bij teletext niet de subpagina's krijgen.
Zijn er meer mensen die deze problemen herkennen?
de laatste software is volgens mij van september.
.
vr gr teun (verkoper expert)