• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

phlips 4000 serie ci+

  • Onderwerp starter Onderwerp starter goggo
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
G

goggo

hallo

wij hebben nu ongeveer 3 toestellen van de philips 4000 serie geplaatst en tot nu toe gaat die serie bij ons niet lekker. De volgende problemen doen zich voor: digitaal wordt helemaal niet herkend en als hij bij een toestel wel doet, kun je bij teletext niet de subpagina's krijgen.
Zijn er meer mensen die deze problemen herkennen?
de laatste software is volgens mij van september.
.

vr gr teun (verkoper expert)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan