K
kjonker1
Heb gisteren een philips HD mediabox gekocht.
Verder werkt alles prima geen klachten,maar de kinderen wouden vandaag spelletjes spelen via upc.
Alleen als ze een spelletje bv tom&Jerry willen doen dat hebben ze geen poppetje in beeld?Waarmee ze kunnen lopen.
Is hier wat aan te doen
Verder werkt alles prima geen klachten,maar de kinderen wouden vandaag spelletjes spelen via upc.
Alleen als ze een spelletje bv tom&Jerry willen doen dat hebben ze geen poppetje in beeld?Waarmee ze kunnen lopen.
Is hier wat aan te doen