• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Phillips mediabox

  • Onderwerp starter Onderwerp starter kjonker1
  • Startdatum Startdatum
K

kjonker1

Heb gisteren een philips HD mediabox gekocht.

Verder werkt alles prima geen klachten,maar de kinderen wouden vandaag spelletjes spelen via upc.

Alleen als ze een spelletje bv tom&Jerry willen doen dat hebben ze geen poppetje in beeld?Waarmee ze kunnen lopen.
Is hier wat aan te doen
 
Terug
Bovenaan