• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Philips NET TV server uitgevallen

  • Onderwerp starter Onderwerp starter Sun0000
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
S

Sun0000

Sinds gisteren is het niet meer mogelijk om Philips NET TV op te starten. Er verschijnt na verloop van tijd in het aanmeld scherm de melding dat de Philips server niet kan worden gevonden.

Hebben meer mensen hier last van?
 
Sun0000 zei:
Sinds gisteren is het niet meer mogelijk om Philips NET TV op te starten. Er verschijnt na verloop van tijd in het aanmeld scherm de melding dat de Philips server niet kan worden gevonden.

Hebben meer mensen hier last van?

Ik zit momenteel op zee, dus kan niet checken. Maar dat zal niet de eerste keer zijn.
Deze melding verschijnt trouwens ook als er geen lokale netwerkverbinding is. Misschien dus even proberen je TV opnieuw aan te melden op je thuisnetwerk. Bij mij werkt het trouwens bedraad beduidend beter dan via WiFi.
 
Alles werkt verder prima. Ik kan gewoon mijn NAS benaderen en foto/film/muziek afspelen.
Heb inmiddels op het Ziggo forum gelezen dat meer mensen hierover klagen en dat zelfs de statuspagina https://www.syndication.philips.com/monitor/internet/ ondanks dat alles groen is niets zegt over het wel of niet functioneren van net TV. :-\
 
Een paar weken geleden lag het er ook uit op zondag en toen werkte het in de loop van maandagochtend opeens weer.
Het schijnt allemaal nog niet zo stabiel te zijn. Ze hebben bij Philips wel vaker last van kinderziektes (maar daarin staan ze zeker niet alleen).
 
Het werkt inmiddels weer. Topic mag op slot.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan