S
Sun0000
Sinds gisteren is het niet meer mogelijk om Philips NET TV op te starten. Er verschijnt na verloop van tijd in het aanmeld scherm de melding dat de Philips server niet kan worden gevonden.
Hebben meer mensen hier last van?
Hebben meer mensen hier last van?
